Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55284
Название: Preliminary design of the mid-range narrow-body passenger aircraft with up to 200 passengers capacity
Другие названия: Аванпроект середньомагістрального вузькофюзеляжного пасажирського літака місткістю до 200 пасажирів
Авторы: Wu, Junkang
У, Цзюнькан
Ключевые слова: passenger aircraft
preliminary design
center of gravity calculation
multi-point damage
crack growth law
numerical analysis
пасажирський літак
аванпроект
центрування
багатоточкове втомне пошкодження
закон росту тріщини
чисельний аналіз
дипломна робота
Дата публикации: дек-2021
Издательство: National Aviation University
Библиографическое описание: Wu J. Preliminary design of the mid-range narrow-body passenger aircraft with up to 200 passengers capacity. - Master thesis in aircraft design department. - National Aviation University. - Kyiv, 2021. - 64 p.
Краткий осмотр (реферат): This master thesis is devoted to create a preliminary design of an civil mid-range narrow-body passenger airplane with up to 200 passengers capacity and estimate its flight performances. The design method is based on prototype analysis, selecting the most advanced technical decisions and engineering calculations, and obtaining the technical data of the designed aircraft. In the special part, numerical analysis and theoretical research on the aircraft cabin skin are carried out based on the multi-point damage fatigue theory. The thesis studies the change rule of the mutual influence factor between the crack propagation in the aircraft skin and then the mutual propagation rule of the crack. Work results can be used in the aviation industry and aviation professional education process.
Ця магістерська робота присвячена створенню ескізного проекту цивільного середньомагістрального вузькофюзеляжного пасажирського літака місткістю до 200 пасажирів та оцінці його льотних характеристик. Метод проектування ґрунтується на аналізі прототипу, виборі найсучасніших технічних рішень та інженерних розрахунків та отриманні технічних даних проектованого літака. У спеціальній частині проведено чисельний аналіз та теоретичні дослідження обшивки салону літака на основі теорії багатоточкових втомних пошкоджень. У роботі досліджується закон зміни коефіцієнта взаємного впливу між тріщинами, що поширюються в обшивці літака, а також закон взаємного поширення тріщин. Результати роботи можуть бути використані в авіаційній галузі та авіаційному професійному навчальному процесі.
Описание: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник роботи: доцент, к.т.н. Краснопольський Володимир Сергійович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55284
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри конструкцій літальних апаратів

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ASF_2021_134_JunkangW.pdfMaster Thesis1.21 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.