Математично- статистичне дослідження ринку користувачів смартфону

Loading...
Thumbnail Image

Date

2022-04-07

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

В умовах жорсткої конкурентної, боротьби на ринку товарів і послуг, важливо мати якомога повніше, точніше і якісніше уявлення про структуру ринку та вподобання споживачів. Задовільну і правильну відповідь на такі запити може дати лише математико- статистичне дослідження. На замовлення мережі магазинів сучасних гаджетів досліджувалась структура ринку смартфонів преміум класу. Для цього було проведено вибіркове дослідження користувачів таких смартфонів
In conditions of fierce competition, the struggle in the market of goods and services, it is important to have the fullest, most accurate and high-quality idea of ​​market structure and consumer preferences. Only mathematical and statistical research can give a satisfactory and correct answer to such questions. At the request of a network of modern gadget stores, the structure of the premium smartphone market was studied. To do this, a sample survey of users of such smartphones was conducted

Description

Лавріненко Н.М,, Латинін С.М., Фортуна В.В., Бескровний О.І. Основи економіко-математичн0го моделювання. –Львів, Магнолія 2006, 2010–540 с

Keywords

вибіркове дослідження, sample research, вибірка, ринок, довірчий інтервал, sample, market, confidence interval

Citation

Щербина Д.М. Математично- статистичне дослідження ринку користувачів смартфону // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022