Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55267
Назва: Формування системи логістичного обслуговування споживачів
Інші назви: Formation of a system of logistics customer service
Автори: Руденко, Владислава Олександрівна
Rudenko, Vladyslava
Ключові слова: логістичне обслуговування
підприємство
споживач
logistics services
enterprise
consumer
Дата публікації: 7-кві-2022
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Руденко Владислава. Формування системи логістичного обслуговування споживачів // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.-C.21-22
Короткий огляд (реферат): Для успішного функціонування на ринку підприємства повинні підтримувати постійний контакт зі своїми споживачами, вивчаючи їх запити та задовольняючи їх потреби. Споживач є ключовим чинником, що формує вимоги до системи обслуговування. Актуальність проблеми полягає в тому, що логістичне обслуговування споживачів в наш час є не досить досконалим та має певні проблеми і недоліки. Можемо зазначити, що пов’язано це передусім з невдалим використанням принципів логістики в управлінні логістичним обслуговуванням, що потребує удосконалення існуючої системи логістичного обслуговування споживачів.
In order to function successfully in the market, companies must maintain constant contact with their customers, studying their needs and meeting their needs. The consumer is a key factor in shaping the requirements for the service system. The urgency of the problem is that logistics services to consumers today are not perfect enough and have certain problems and shortcomings. We can say that this is primarily due to the failure to use the principles of logistics in the management of logistics services, which requires improvement of the existing logistics system customer service.
Опис: 1. Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: [підручник] / Н.І. Чухрай. – Львів: Львівська політехніка, 2006. – 292 с. 2. Гайдабрус Н.В. Аналіз сервісу як складової логістичного забезпечення інноваційної діяльності підприємства / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Проблеми науки. – 2013. – № 2(146). – С. 37–44. 3. Сток Дж.Р. Стратегічне управління логістикою / Дж.Р. Сток, Д.М. Ламберт. – М.: Інфра-М, 2005. – 830 с. 4. Войтович С.Я. Особливості застосування логістичного управління на підприємствах сфери послуг / С.Я. Войтович, О.О. Войтович // Логістика: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 37–42.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55267
Розташовується у зібраннях:Політ. Менеджмент. 2022

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Руденко_Владислава_Олександрівна.pdfТези конференції368.48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.