Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55267
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРуденко, Владислава Олександрівна-
dc.contributor.authorRudenko, Vladyslava-
dc.date.accessioned2022-06-20T06:53:09Z-
dc.date.available2022-06-20T06:53:09Z-
dc.date.issued2022-04-07-
dc.identifier.citationРуденко Владислава. Формування системи логістичного обслуговування споживачів // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.-C.21-22uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55267-
dc.description1. Чухрай Н.І. Логістичне обслуговування: [підручник] / Н.І. Чухрай. – Львів: Львівська політехніка, 2006. – 292 с. 2. Гайдабрус Н.В. Аналіз сервісу як складової логістичного забезпечення інноваційної діяльності підприємства / О.А. Біловодська, Н.В. Гайдабрус // Проблеми науки. – 2013. – № 2(146). – С. 37–44. 3. Сток Дж.Р. Стратегічне управління логістикою / Дж.Р. Сток, Д.М. Ламберт. – М.: Інфра-М, 2005. – 830 с. 4. Войтович С.Я. Особливості застосування логістичного управління на підприємствах сфери послуг / С.Я. Войтович, О.О. Войтович // Логістика: теорія та практика. – 2011. – № 1. – С. 37–42.uk_UA
dc.description.abstractДля успішного функціонування на ринку підприємства повинні підтримувати постійний контакт зі своїми споживачами, вивчаючи їх запити та задовольняючи їх потреби. Споживач є ключовим чинником, що формує вимоги до системи обслуговування. Актуальність проблеми полягає в тому, що логістичне обслуговування споживачів в наш час є не досить досконалим та має певні проблеми і недоліки. Можемо зазначити, що пов’язано це передусім з невдалим використанням принципів логістики в управлінні логістичним обслуговуванням, що потребує удосконалення існуючої системи логістичного обслуговування споживачів.uk_UA
dc.description.abstractIn order to function successfully in the market, companies must maintain constant contact with their customers, studying their needs and meeting their needs. The consumer is a key factor in shaping the requirements for the service system. The urgency of the problem is that logistics services to consumers today are not perfect enough and have certain problems and shortcomings. We can say that this is primarily due to the failure to use the principles of logistics in the management of logistics services, which requires improvement of the existing logistics system customer service.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectлогістичне обслуговуванняuk_UA
dc.subjectпідприємствоuk_UA
dc.subjectспоживачuk_UA
dc.subjectlogistics servicesuk_UA
dc.subjectenterpriseuk_UA
dc.subjectconsumeruk_UA
dc.titleФормування системи логістичного обслуговування споживачівuk_UA
dc.title.alternativeFormation of a system of logistics customer serviceuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc339.1uk_UA
Appears in Collections:Політ. Менеджмент. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Руденко_Владислава_Олександрівна.pdfТези конференції368.48 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.