Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55257
Title: Educational-methodical complex of discipline "Leadership and Team Interaction Management"
Other Titles: Навчально-методичний комплекс дисципліни «Лідерство та управління взаємодією в команді»
Authors: Moskalenko, Sergiy
Москаленко, Сергій Іванович
Keywords: leadership
лідерство
management
управління
organizational leadership
організаційне лідерство
classification of leaders
класифікація лідерів
command
команда
group
група
Issue Date: 2024
Publisher: National Aviation University
Abstract: This discipline is the theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a management specialist. The purpose of teaching the discipline is to form students' professional competencies related to the effective construction of teamwork and communications, mastering the basics of effective leadership, conflict resolution, persuasion and negotiation.
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця з менеджменту. Метою викладання дисципліни є формування у студентів професійних компетентностей, пов’язаних з ефективною побудовою командної роботи і комунікаціями, оволодіння основами ефективної роботи лідера, вирішення конфліктів, переконання та ведення переговорів.
Description: 073 Менеджмент
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55257
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси дисциплін кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lecture 1-8.pdfконспект лекцій698.86 kBAdobe PDFView/Open
модульна контрольна робота 1.uk.en (1).pdfмодульна контрольна робота 1236.67 kBAdobe PDFView/Open
Модульна контрольна 2.uk.en.pdfмодульна контрольна робота 2232.19 kBAdobe PDFView/Open
срс.en. Leader.pdfсамостійна робота278.44 kBAdobe PDFView/Open
2.1.12 CTP_Leadership and Team Interaction Management+new.pdfробоча програма371.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.