Математико-статистичне дослідження ринку споживачів квасу

No Thumbnail Available

Date

2022-04-07

Journal Title

Journal ISSN

Volume Title

Publisher

Національний авіаційний університет

Abstract

Завжди, важливо вміти управляти процесами. Управлінські рішення мають прийматися на основі надійних критеріїв. Такі надійні критерії можна отримати, використовуючи точні науки. В роботі буде показано, як застосовуються деякі математико-статистичні методи для отримання таких критеріїв. Часто виникають такі ситуації: ми намагаємось вплинути на деякий процес і хочемо вияснити, чи привели такі дії до істотної зміни характеристик процесу. В роботі вирішується саме така проблема, яка виникла при дослідженні ринку квасу
It is always important to be able to manage processes. Management decisions must be made based on reliable criteria. Such reliable criteria can be obtained using accurate ones science. The paper will show how some mathematical and statistical methods are used for obtaining such criteria. The following situations often arise: we try to influence some process and we want to find out whether such actions have led to a significant change in the characteristics of the process. The paper solves the problem that arose during the study of the kvass market

Description

1. Лавріненко Н.М,, Латинін С.М., Фортуна В.В., Бескровний О.І. Основи економіко математичн0го моделювання. –Львів, Магнолія 2006, 2010–540

Keywords

статистичні критерії, вибіркова сукупність, гіпотеза, hypothesis, statistical criteria, sample population

Citation

Копитов В. Математико-статистичне дослідження ринку споживачів квасу // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІI Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених . – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022.-C.92