Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55163
Title: Застосування елементів мультимедійної підтримки у сучасних паперових науково-популярних виданнях
Authors: Каплюк, Олександр Романович
Keywords: мультимедіа
мультимедійні елементи
науково-популярні видання
Quick Response
QR-код
сканування
посилання
інформація
зображення
веб-сторінка
Issue Date: 25-May-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Каплюк О.Р. Застосування елементів мультимедійної підтримки у сучасних паперових науково-популярних виданнях // Політ. Сучасні проблеми науки: тези доповідей ХХІІ Міжнародної науково-практичної конференції здобувачів вищої освіти і молодих учених. – Національний авіаційний університет. – Київ, 2022. – С.248-249.
Abstract: Технологія QR-кодування є однією з найбільш ефективних технологій для поєднання паперових видань з електронними мультимедійними. За допомогою QR-кодів, розміщених у тексті, або на полях книги, можна швидко перейти до довідкової, в основному, мультимедійної інформації. Крім того, вона дозволяє розміщувати коди як на світловідбивних, так і на світловипромінюючих поверхнях. Це дозволяє не обмежуватися одним носієм, а розміщувати QR-коди одразу на декількох.
Description: 1. Застосування мультимедійних елементів у візуальній комунікації. [Електронний ресурс] − Режим доступу: https://www.hindawi.com/journals/misy/2021/5525648/ 2. Мультимедійні засоби навчання. [Електронний ресурс] − Режим доступу: https://goaravetisyan.ru/multimediinye-sredstva-obucheniya-sovremennye-problemy-nauki-i/ 3. Застосування мультимедійних технологій в сучасному житті. [Електронний ресурс] − Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/n/primenenie-multimediynyh-tehnologiy-v-obrazovatelnyh-uchrezhdeniyah
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55163
Appears in Collections:Політ. Мультимедійні технології та системи. 2022

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Політ 22 ММТіС Каплюк О..pdfТези доповіді376.43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.