Упровадження технологій дистанційного навчання при викладанні природничих дисциплін іноземним слухачам підготовчого відділення
No Thumbnail Available
Date
2021
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Реалії сьогодення демонструють зміну, певне «перезавантаження» поглядів, що веде до оновлення методичних підходів і розробок, зокрема в роботі з іноземними студентами та слухачами підготовчих відділень. Йдеться про комплексне завдання створення дистанційних курсів й розміщення навчальних матеріалів з урахуванням усіх особливостей пропедевтичної підготовки іноземних слухачів. Зроблено висновки що до впровадження дистанційного навчання іноземних студентів та слухачів підготовчих відділень минулих років. Надано рекомендації для подальшого удосконалення означеного вище.
Description
1. Дистанційне навчання: психологічні засади : монографія / [М.Л. Смульсон, Ю. І. Машбиць, М. І. Жалдак та ін.] ; за ред. М. Л. Смульсон. – Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2012.
– 240 с.
2. Довгодько Т. І. Діджиталізація як соціокультурний феномен: філософсько-освітній аспект / Т. І. Довгодько, О. Ю. Корчук // Молодь і ринок. – 2020. – № 6-7 (185-186). – С. 104– 110.
3. Ляхоцька Л. Л. Формування професійної компетентності куратора-тьютора навчальної групи / Л. Л. Ляхоцька // Післядипломна освіта в Україні. – 2012. – № 1 (20). – С. 71–74.
4. Національна стратегія розвитку освіти в Україні на період до 2021 року. – [Електронний ресурс]. – Режим доступу : http://www.president.gov.ua/ru/documents/15828.html7.
Keywords
дистанційне навчання, іноземні слухачі, тьюторство, підготовче відділення для іноземців, пропедевтична підготовка, дистанційні курси
Citation
Довгодько Т.І. Упровадження технологій дистанційного навчання при викладанні природничих дисциплін іноземним слухачам підготовчого відділення / Т.І. Довгодько, О.Ю. Корчук / / Світові виміри освітніх тенденцій: збірник наукових праць/за заг. ред. Г.В. Межжеріної, О.Ю.Корчук; Інститут міжнародного співробітництва та освіти. Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. — С.42-46