Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55026
Назва: Маркетинг туристичної дестинації на прикладі чорноморського узбережжя Одеської області
Автори: Саєнко, Катерина Олександрівна
Ключові слова: дипломна робота
туризм
маркетинг туризму
туристична дестинація
чорноморське узбережжя
Одеська область
Дата публікації: чер-2022
Бібліографічний опис: Саєнко К.О. Маркетинг туристичної дестинації на прикладі чорноморського узбережжя Одеської області. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 73 с.
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена комплексному дослідженню маркетингу туристичних дестинацій задля виявлення перспективних напрямків розвитку маркетингової діяльності чорноморського узбережжя Одеської області.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що сформульовані положення та висновки розширюють та систематизують знання у сфері маркетингу туристичної дестинації. Основні висновки та рекомендації, отримані в результаті проведеного дослідження, можуть бути базою для подальших науково-практичних розробок, спрямованих на вирішення актуальних завдань, пов'язаних із питаннями стратегічного маркетингу туристичної дестинації із застосуванням інструментарію розвитку туризму, а також суміжної тематики.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Беркова Оксана Петрівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55026
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФМВ_2022_242_Саєнко.pdf1.71 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.