Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55026
Title: Маркетинг туристичної дестинації на прикладі чорноморського узбережжя Одеської області
Authors: Саєнко, Катерина Олександрівна
Keywords: дипломна робота
туризм
маркетинг туризму
туристична дестинація
чорноморське узбережжя
Одеська область
Issue Date: Jun-2022
Citation: Саєнко К.О. Маркетинг туристичної дестинації на прикладі чорноморського узбережжя Одеської області. - Дипломна робота на здобуття ступеня бакалавра спеціальності "Туризм". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2022. - 73 с.
Abstract: Дипломна робота присвячена комплексному дослідженню маркетингу туристичних дестинацій задля виявлення перспективних напрямків розвитку маркетингової діяльності чорноморського узбережжя Одеської області.Наукова новизна дослідження полягає в тому, що сформульовані положення та висновки розширюють та систематизують знання у сфері маркетингу туристичної дестинації. Основні висновки та рекомендації, отримані в результаті проведеного дослідження, можуть бути базою для подальших науково-практичних розробок, спрямованих на вирішення актуальних завдань, пов'язаних із питаннями стратегічного маркетингу туристичної дестинації із застосуванням інструментарію розвитку туризму, а також суміжної тематики.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: к. геогр. н., доц. Беркова Оксана Петрівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/55026
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти ОС "Бакалавр" кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2022_242_Саєнко.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.