Ціннісний світ покоління Z
Loading...
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національна академія педагогічних наук України
Abstract
У дослідженні йдеться про «теорію поколінь», що узагальнює тенденції та зміни у свідомості людей в залежності від десятиліття їх народження. Вона артикулює тезу: у людей, які народилися в один час, пережили подібний досвід в дитинстві будуть спільні цінності. І саме ці цінності відрізнятимуть їх від представників інших поколінь. На даний час прийшло так зване покоління Z, це люди, народжені після 2000 року. Проаналізовано особливості і характерні риси ціннісної свідомості покоління Z, які необхідно враховувати в педагогічній, освітянській практиці. Зазначено, що в системі освіти назріли кардинальні зміни. Насамперед постає необхідність врахування існуючих реалій задля вироблення нових освітніх парадигм, надання викладачам кваліфікованих рекомендацій, як їм навчати та виховувати представників покоління Z.
Description
1. Howe Neil, Strauss William, 1991. Generations: The History of America`s
Future, 1584 to 2069, New York: Perennial, – 544 р.
2. Зеленов Є.А. Цифрове покоління: ризики, переваги, засоби взаємодії//Духовність особистості: методологія, теорія і практика. 2018, №5 (86), С.46-57.
3. Братаніч О.В. Вплив Інтернету на духовно-культурне життя суспільства//Формування особистості в умовах транзиту. Монографія. Керівник авторського колективу М.Ю.Зелінський – К.: МП «Леся», 2015, С.278-285.
Keywords
теорія поколінь, покоління Z, ціннісна свідомість, нові освітні парадигми, інформаційні технології, система освіти
Citation
Довгодько Т.І. Ціннісний світ покоління Z /Т.І. Довгодько, В.П. Драпогуз, О.Ю. Корчук// Неперервна педагогічна освіта XXI століття: тези доповідей XIX Міжнар. пед.-мистец. читань пам'яті проф. О.П. Рудницької. - Національна академія педагогічних наук України. — Київ, 2022. — С.50 —52