Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869
Название: | Навчально методичний комплекс з дисципліни «3D-технології в мультимедіа» Магістр |
Другие названия: | Educational and methodical complex on the subject "3D-technologies in multimedia" |
Авторы: | Чаплінський, Юрій Петрович |
Ключевые слова: | метод Z-буфера робоча програма Z-buffer method work program проекції projections 3D мультимедіа 3D multimedia 3D друк 3D printing |
Дата публикации: | 2021 |
Издательство: | Національний авіаційний університет |
Краткий осмотр (реферат): | Дисципліна «3D-технології в мультимедіа» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі видавництва і поліграфії.
Метою викладання дисципліни є забезпечення студентів базовими знаннями з використання сучасних наукових концепцій, понять, термінів, принципів, методів та методологій 3D мультимедійних технологій.
Завданнями навчальної дисципліни є:
• засвоєння принципів 3D мультимедійних технологій;
• оволодіння технологіями побудови об’єктів 3D графіки, 3D відео, 3D анімації, 3D друку та 3D звуку;
• формування вміння реалізацій проектів за допомоги 3D мультимедійних технологій;
• оволодіння сучасними програмними засобами реалізації 3D мультимедійних технологій;
• оволодіння особливостями та відмінностями сучасних 3D мультимедійних технологій;
• розвиток у студентів здатності визначення принципів, підходів та методів до використання засобів 3D мультимедійних технологій для розв'язання задач, що пов’язані з мультимедіа. The discipline "3D-technologies in multimedia" is a theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of publishing and printing. The purpose of teaching the discipline is to provide students with basic knowledge of modern scientific concepts, concepts, terms, principles, methods and methodologies of 3D multimedia technologies. The objectives of the discipline are: • mastering the principles of 3D multimedia technologies; • mastering the technologies of building objects of 3D graphics, 3D video, 3D animation, 3D printing and 3D sound; • formation of project implementation skills with the help of 3D multimedia technologies; • mastering modern software tools for implementing 3D multimedia technologies; • mastering the features and differences of modern 3D multimedia technologies; • development of students' ability to determine the principles, approaches and methods of using 3D multimedia technologies to solve problems related to multimedia. |
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869 |
Располагается в коллекциях: | Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій |
Файлы этого ресурса:
Файл | Описание | Размер | Формат | |
---|---|---|---|---|
РП_186 3D_ТвМ 21.pdf | Робоча програма магістр | 738.61 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Силабус 3D_ТвМ маг.pdf | Силабус | 209.38 kB | Adobe PDF | Просмотреть/Открыть |
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.