Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Чаплінський, Юрій Петрович | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-31T12:58:26Z | - |
dc.date.available | 2022-05-31T12:58:26Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54869 | - |
dc.description.abstract | Дисципліна «3D-технології в мультимедіа» є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі видавництва і поліграфії. Метою викладання дисципліни є забезпечення студентів базовими знаннями з використання сучасних наукових концепцій, понять, термінів, принципів, методів та методологій 3D мультимедійних технологій. Завданнями навчальної дисципліни є: • засвоєння принципів 3D мультимедійних технологій; • оволодіння технологіями побудови об’єктів 3D графіки, 3D відео, 3D анімації, 3D друку та 3D звуку; • формування вміння реалізацій проектів за допомоги 3D мультимедійних технологій; • оволодіння сучасними програмними засобами реалізації 3D мультимедійних технологій; • оволодіння особливостями та відмінностями сучасних 3D мультимедійних технологій; • розвиток у студентів здатності визначення принципів, підходів та методів до використання засобів 3D мультимедійних технологій для розв'язання задач, що пов’язані з мультимедіа. | uk_UA |
dc.description.abstract | The discipline "3D-technologies in multimedia" is a theoretical and practical basis of the set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of publishing and printing. The purpose of teaching the discipline is to provide students with basic knowledge of modern scientific concepts, concepts, terms, principles, methods and methodologies of 3D multimedia technologies. The objectives of the discipline are: • mastering the principles of 3D multimedia technologies; • mastering the technologies of building objects of 3D graphics, 3D video, 3D animation, 3D printing and 3D sound; • formation of project implementation skills with the help of 3D multimedia technologies; • mastering modern software tools for implementing 3D multimedia technologies; • mastering the features and differences of modern 3D multimedia technologies; • development of students' ability to determine the principles, approaches and methods of using 3D multimedia technologies to solve problems related to multimedia. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | метод Z-буфера | uk_UA |
dc.subject | робоча програма | uk_UA |
dc.subject | Z-buffer method | uk_UA |
dc.subject | work program | uk_UA |
dc.subject | проекції | uk_UA |
dc.subject | projections | uk_UA |
dc.subject | 3D мультимедіа | uk_UA |
dc.subject | 3D multimedia | uk_UA |
dc.subject | 3D друк | uk_UA |
dc.subject | 3D printing | uk_UA |
dc.title | Навчально методичний комплекс з дисципліни «3D-технології в мультимедіа» Магістр | uk_UA |
dc.title.alternative | Educational and methodical complex on the subject "3D-technologies in multimedia" | uk_UA |
dc.type | Working Paper | uk_UA |
Appears in Collections: | Навчально-методичні комплекси навчальних дисциплін кафедри комп’ютерних мультимедійних технологій |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
РП_186 3D_ТвМ 21.pdf | Робоча програма магістр | 738.61 kB | Adobe PDF | View/Open |
Силабус 3D_ТвМ маг.pdf | Силабус | 209.38 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.