Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54848
Title: Зв'язок аспектів міжособистісного спілкування з рівнем командної згуртованості підлітків, що займаються спортивно-оздоровчою діяльністю
Authors: Голікова, Катерина Олегівна
Keywords: дипломна робота
міжособистісне спілкування
підлітки
команда
внутрішньогрупова згуртованість
Issue Date: Feb-2022
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: У дипломній роботі представлено теоретичний аналіз психологічних особливостей міжособистісних відносин у групі та соціально-психологічні особливості спортивної групи та результати емпіричного дослідження аспектів міжособистісного спілкування з рівнем командної згуртованості. Використані такі методики дослідження: адаптований тест профілю відносин Борнштейна Р. (Макушина О.П., 2006), методика А.Ф. Фідлера «оцінка психологічної атмосфери в колективі», методика К. Е. Сішора «психометричний тест К. Е. Сішора», тест К. Томаса «визначення способів регулювання конфліктів». Отримані результати дослідження допомогли розробити практичні рекомендації, які можуть бути використані в роботі тренерів і спортивних психологів на всіх етапах спортивної підготовки, як в командних, так і в індивідуальних видах спорту
Description: Дипломна робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од «Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозитарії університету». Дипломна робота випускника освітнього ступеня «Бакалавр», галузь знань: 05 "Соціальні та поведінкові науки", спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Психологія». Керівник проекту: кандидат психологічних наук, доцент Подкопаєва Ю.В.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54848
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Голікова К.О..pdfдиплом з пояснювальною запискою522.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.