Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54619
Назва: Психологічний аспект надання медичних послуг
Автори: Бурда, Наталя Володимирівна
Завадська, Карина Андріївна
Ключові слова: медичні послуги
маркетинг
біхевіоризм
пацієнт
психологічний стан
поведінка
Дата публікації: 17-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Бурда Н. В., Завадська К. А. Психологічний аспект надання медичних послуг // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.143-146.
Короткий огляд (реферат): У даній роботі розглянуті психологічні аспекти надання медичних послуг, розкрите поняття біхевіоризму. Наведені принципи роботи маркетингового інструментарію в медичних закладах та цілі, яким мають слідувати дані заклади. Визначена роль маркетингу у медичній сфері та психологічні аспекти поведінки пацієнтів.
Опис: 1.Бутенко Наталія Юріївна Соціальна психологія в рекламі: навч. посіб. Київ: нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана, 2010. 380 с. 2. Власов П.К. Альберт, К.В. Дворцов Е.В. Психология в рекламе. Х: Гуманит. Центр, 2012. 317 с. 3. Андреев С.Н. Маркетинг некоммерческих субъектов. М.: Финпресса, 2002. 320 с.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54619
Розташовується у зібраннях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
143 Бурда Завадська.pdfТези697.26 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.