Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54619
Title: Психологічний аспект надання медичних послуг
Authors: Бурда, Наталя Володимирівна
Завадська, Карина Андріївна
Keywords: медичні послуги
маркетинг
біхевіоризм
пацієнт
психологічний стан
поведінка
Issue Date: 17-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Бурда Н. В., Завадська К. А. Психологічний аспект надання медичних послуг // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.143-146.
Abstract: У даній роботі розглянуті психологічні аспекти надання медичних послуг, розкрите поняття біхевіоризму. Наведені принципи роботи маркетингового інструментарію в медичних закладах та цілі, яким мають слідувати дані заклади. Визначена роль маркетингу у медичній сфері та психологічні аспекти поведінки пацієнтів.
Description: 1.Бутенко Наталія Юріївна Соціальна психологія в рекламі: навч. посіб. Київ: нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана, 2010. 380 с. 2. Власов П.К. Альберт, К.В. Дворцов Е.В. Психология в рекламе. Х: Гуманит. Центр, 2012. 317 с. 3. Андреев С.Н. Маркетинг некоммерческих субъектов. М.: Финпресса, 2002. 320 с.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54619
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
143 Бурда Завадська.pdfТези697.26 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.