Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54600
Название: Бренд-орієнтоване управління кредитоспроможністю підприємства
Авторы: Тєшева, Лариса Василівна
Дробітько, Вікторія Сергіївна
Ключевые слова: управління брендом
бренд-орієнтоване управління
кредитоспроможність
платоспроможність
неплатоспроможність
дебіторська заборгованість
кредиторська заборгованість
ліквідність
Дата публикации: 17-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Тєшева Л. В., Дробітько В. С. Бренд-орієнтоване управління кредитоспроможністю підприємства // Матеріали ХІІ Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Фінанси: теорія і практика». – К.: Національний авіаційний університет, 2021. – С.33-35.
Краткий осмотр (реферат): Кредитоспроможність входить до складу платоспроможності підприємства, тому управління кредитоспроможністю можна проводити через підвищення платоспроможності підприємства. Тому для початку слід визначитися з платоспроможністю та при необхідності з можливістю її покращення.
Описание: 1. Ковальчук Н. О., Паскар М. О. Удосконалення методик оцінки рівня кредитоспроможності вітчизняних підприємств. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2015. № 11. С. 91-94. 2. Кунцевич В.О. Підходи до оцінки кредитоспроможності підприємства. Актуальні проблеми економіки: наук, економ, журнал. 2013. №1. С. 68-75. 3. Мікуліна М.О. Кредитоспроможність сільськогосподарського підприємства та методичні засади її визначення. Вісник УАБС. 2013. №2 (15). С. 103-107.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54600
Располагается в коллекциях:Тези конференцій кафедри фінансів, обліку та оподаткування

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
33_Тєшева Дробітько.pdfТези616.06 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.