Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54481
Название: Прикладний програмний інтерфейс системи замовлень для інтернет маркетплейсу
Авторы: Сульжик, Роман Володимирович
Ключевые слова: дипломна робота
серверна сторона WEB-додатку
набір чітко визначених методів для взаємодії різних компонентів
база даних
Representational State Transfer
клієнтська сторона WEB-додатку
REST API для обробки замовлень
прикладний програмний інтерфейс
Дата публикации: 31-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Краткий осмотр (реферат): WEB-додаток – розподілений застосунок, в якому клієнтом виступає браузер, а сервером – веб сервер. Маркетплейс — тип веб-сайту електронної комерції, де інформація про товар чи послугу надається кількома третіми сторонами. Маркетплейси характеризуются тим, що розроблена спеціальна платформа для надання послуг електронної комерції, розроблено інструменти для замовлення продукції, відгуків, огляд товару чи послуг, але найхарактернішою рисою є наявність багатьох продавців на одному ресурсі. Маркетплейси не мають складських приміщень чи запасів товару, фактично, здійснюють інформаційні послуги зв'язка між покупцем та продавцем. Найвідоміші приклади мультибрендових сайтів: Amazon і Alibaba Group. В Україні прикладом маркетплейсів є Prom.ua, Rozetka.ua, Bezet.com.ua. Очевидно, що кожен з постачальників використовує свої власні системи обробки замовлень та врахування наявності товарів на складі. Серед поширених CRM систем можна виділити Bitrix24, AmoCRM, Zoho. Деякі бренди можуть використовувати власні розробки через зручність чи відсутність потрібного функціоналу. Стандартний шлях збереження замовлення на сайті: 1) Збереження в базі даних; 2) В адміністративній панелі, та в панелі доступу менеджера можна отримати доступ до замовлень з БД; 3) Менеджер керує замовленням з доступної для нього панелі. Однак, очевидно, що менеджер не може завжди бути онлайн, особливо якщо бренд працює одночасно з десятками маркетплейсів. В такому випадку, при отриманні нового замовлення – сервер надсилає дані на CRM систему бренду, до якого прийшло замовлення, і всі подальші дії з замовленням відбуваються на стороні бренду. Такий функціонал вирішує проблеми навантаження основного серверу, зручності обробки замовлень для кожного бренду, та забезпечення одного обробника подій для різних систем, що в свою чергу дозволяє легко редагувати всі дані одразу. У зв’язку з відсутністю API на маркетплейсі Bezet та з постійним збільшенням кількості брендів актуальною є задача розробки REST API для обробки замовлень. 9 Для вирішення поставленої задачі необхідно:  провести аналітичний огляд всіх можливих аналогів;  проаналізувати найкращі існуючі методи для швидкодії;  розробити функціонал сповіщень про замовлення;  розробити систему авторизації для запитів;  розробити запити на отримання даних;  розробити запити на додавання даних;  розробити запити на редагування даних;  розробити лог помилкових запитів
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к.т.н., доцент Савченко Аліна Станіславівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54481
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФККПІ_2021_122_Сульжик_Р_В..pdfДипломна робота3.63 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.