Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54481
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСульжик, Роман Володимирович-
dc.date.accessioned2022-02-22T08:40:26Z-
dc.date.available2022-02-22T08:40:26Z-
dc.date.issued2021-12-31-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54481-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора № 311/од від 27.05.2021р. "Про розміщення кваліфікаційний робіт здобувачів вищої освіти в репозитарій університету". Науковий керівник: к.т.н., доцент Савченко Аліна Станіславівнаuk_UA
dc.description.abstractWEB-додаток – розподілений застосунок, в якому клієнтом виступає браузер, а сервером – веб сервер. Маркетплейс — тип веб-сайту електронної комерції, де інформація про товар чи послугу надається кількома третіми сторонами. Маркетплейси характеризуются тим, що розроблена спеціальна платформа для надання послуг електронної комерції, розроблено інструменти для замовлення продукції, відгуків, огляд товару чи послуг, але найхарактернішою рисою є наявність багатьох продавців на одному ресурсі. Маркетплейси не мають складських приміщень чи запасів товару, фактично, здійснюють інформаційні послуги зв'язка між покупцем та продавцем. Найвідоміші приклади мультибрендових сайтів: Amazon і Alibaba Group. В Україні прикладом маркетплейсів є Prom.ua, Rozetka.ua, Bezet.com.ua. Очевидно, що кожен з постачальників використовує свої власні системи обробки замовлень та врахування наявності товарів на складі. Серед поширених CRM систем можна виділити Bitrix24, AmoCRM, Zoho. Деякі бренди можуть використовувати власні розробки через зручність чи відсутність потрібного функціоналу. Стандартний шлях збереження замовлення на сайті: 1) Збереження в базі даних; 2) В адміністративній панелі, та в панелі доступу менеджера можна отримати доступ до замовлень з БД; 3) Менеджер керує замовленням з доступної для нього панелі. Однак, очевидно, що менеджер не може завжди бути онлайн, особливо якщо бренд працює одночасно з десятками маркетплейсів. В такому випадку, при отриманні нового замовлення – сервер надсилає дані на CRM систему бренду, до якого прийшло замовлення, і всі подальші дії з замовленням відбуваються на стороні бренду. Такий функціонал вирішує проблеми навантаження основного серверу, зручності обробки замовлень для кожного бренду, та забезпечення одного обробника подій для різних систем, що в свою чергу дозволяє легко редагувати всі дані одразу. У зв’язку з відсутністю API на маркетплейсі Bezet та з постійним збільшенням кількості брендів актуальною є задача розробки REST API для обробки замовлень. 9 Для вирішення поставленої задачі необхідно:  провести аналітичний огляд всіх можливих аналогів;  проаналізувати найкращі існуючі методи для швидкодії;  розробити функціонал сповіщень про замовлення;  розробити систему авторизації для запитів;  розробити запити на отримання даних;  розробити запити на додавання даних;  розробити запити на редагування даних;  розробити лог помилкових запитівuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectсерверна сторона WEB-додаткуuk_UA
dc.subjectнабір чітко визначених методів для взаємодії різних компонентівuk_UA
dc.subjectбаза данихuk_UA
dc.subjectRepresentational State Transferuk_UA
dc.subjectклієнтська сторона WEB-додаткуuk_UA
dc.subjectREST API для обробки замовленьuk_UA
dc.subjectприкладний програмний інтерфейсuk_UA
dc.titleПрикладний програмний інтерфейс системи замовлень для інтернет маркетплейсуuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Сульжик_Р_В..pdfДипломна робота3.63 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.