Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54425
Назва: Мобільний додаток інтернет магазину
Автори: Велігоненко, Сергій Олександрович
Ключові слова: дипломна робота
мобільний додаток
інтернет-магазин
мови програмування
клієнт
мобільний трафік
інтернет-користувачі
аналіз існуючих мобільних платформ
Дата публікації: 31-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): На сьогоднішній день електронна комерція являється однією з найуспішніших сфер економіки України та щороку показує високі темпи розвитку. Діючим законодавством України поняття «електронна комерція» визначається як відносини, спрямовані на отримання прибутку, що виникають під час вчинення правочинів щодо набуття, зміни або припинення цивільних прав та обов’язків, здійснені дистанційно з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, внаслідок чого в учасників таких відносин виникають права та обов’язки майнового характеру. В результаті аналізу показників діяльності суб’єктів даної галузі за минулий рік було зроблено висновок, що однією з основних тенденцій вітчизняного ринку e-commerce стало зростання мобільного трафіку. Зростання мобільного трафіку спостерігається у всьому світі. Цьому передувало збільшення територій, які покриває мобільний інтернет, покращення якості та збільшення швидкості мобільного інтернету а також доступність смартфонів різних виробників на ринку. До 2018 року більшість запитів надходила зі стаціонарних комп’ютерів, а після – з мобільних. Також можна спостерігати й збільшення інтернет-користувачів. За останні 5 років їх кількість у всьому світі збільшилась до 4,5 млрд. Кожна людина проводить приблизно 7 годин в інтернеті. Це велика аудиторія, яку бізнес та маркетинг не може ігнорувати. То ж це спричинило вибух розробки мобільних застосунків та веб-сайтів. Ігри, соціальні мережи, стрімінгові сервіси для перегляду фільмів та серіалів, прослуховування музики, магазини – і це далеко не весь список. Також сучасний світ змінився завдяки епідемії COVID-19. Всі, хто робив бізнес виключно в оф лайн, були змушені швидко пристосуватись до нових вимог. Зараз можна спостерігати що багато магазинів створили свої сайти та мобільні додатки, що допомогли їм не тільки пережити карантин, а навіть вийти на нову аудиторію і збільшити прибутки з продаж.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: професор Моржов Володимир Іванович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54425
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2021_122_Велігоненко_С_О.pdf1.4 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.