Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54425
Title: Мобільний додаток інтернет магазину
Authors: Велігоненко, Сергій Олександрович
Keywords: дипломна робота
мобільний додаток
інтернет-магазин
мови програмування
клієнт
мобільний трафік
інтернет-користувачі
аналіз існуючих мобільних платформ
Issue Date: 31-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: На сьогоднішній день електронна комерція являється однією з найуспішніших сфер економіки України та щороку показує високі темпи розвитку. Діючим законодавством України поняття «електронна комерція» визначається як відносини, спрямовані на отримання прибутку, що виникають під час вчинення правочинів щодо набуття, зміни або припинення цивільних прав та обов’язків, здійснені дистанційно з використанням інформаційно-телекомунікаційних систем, внаслідок чого в учасників таких відносин виникають права та обов’язки майнового характеру. В результаті аналізу показників діяльності суб’єктів даної галузі за минулий рік було зроблено висновок, що однією з основних тенденцій вітчизняного ринку e-commerce стало зростання мобільного трафіку. Зростання мобільного трафіку спостерігається у всьому світі. Цьому передувало збільшення територій, які покриває мобільний інтернет, покращення якості та збільшення швидкості мобільного інтернету а також доступність смартфонів різних виробників на ринку. До 2018 року більшість запитів надходила зі стаціонарних комп’ютерів, а після – з мобільних. Також можна спостерігати й збільшення інтернет-користувачів. За останні 5 років їх кількість у всьому світі збільшилась до 4,5 млрд. Кожна людина проводить приблизно 7 годин в інтернеті. Це велика аудиторія, яку бізнес та маркетинг не може ігнорувати. То ж це спричинило вибух розробки мобільних застосунків та веб-сайтів. Ігри, соціальні мережи, стрімінгові сервіси для перегляду фільмів та серіалів, прослуховування музики, магазини – і це далеко не весь список. Також сучасний світ змінився завдяки епідемії COVID-19. Всі, хто робив бізнес виключно в оф лайн, були змушені швидко пристосуватись до нових вимог. Зараз можна спостерігати що багато магазинів створили свої сайти та мобільні додатки, що допомогли їм не тільки пережити карантин, а навіть вийти на нову аудиторію і збільшити прибутки з продаж.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник проекту: професор Моржов Володимир Іванович
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54425
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_Велігоненко_С_О.pdf1.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.