Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54363
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Отич, Олена Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Otec, Elena | - |
dc.date.accessioned | 2022-02-10T10:38:10Z | - |
dc.date.available | 2022-02-10T10:38:10Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Отич, О.М. Особистісні детермінанти профеійної самореалізації науково-педагогічних працівників університетів України / О.М. Отич // Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. - Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. С.220-230. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54363 | - |
dc.description | 1. Конюхов Н.И. Прикладные аспекты современной психологии: термины, концепции, методы. М.: Макцентр, 1994. 182 с. 2. Кравчук С.М. Професійна самореалізація особистості як соціально-психологічний феномен. Актуальні проблеми психології. Том V. Вип. 15. С. 82-92. 3. Кузьмина Н.В., Кухарев Н.В. Психологическая структура деятельности учителя. Гомель, 1976. С. 20. 4. Луговий В. Вища освіта України: проблеми якості. Освіта і суспільство. 2020. № 10. С. 9-10. 5. Основы педагогического мастерства. И.А. Зязюн, Л.В. Крамущенко, И.Ф. Кривонос и др. М.: Просвещение, 1989. 302 с. 6. Отич О.М. Основи педагогічної майстерності викладача професійної школи: підруч. Кіровоград : ІмексЛТД, 2014. 208 с. 7. Педагогічна майстерність: підруч. І. А. Зязюн, Л. В. Крамущенко, І. Ф. Кривонос та ін.; за ред. І. А. Зязюна. 3-тє вид., доп. і перероб. К.: СПД Богданова А. М., 2008. 376 с. 8. Профессиональная самореализация личности. [Электронный ресурс]. Режим доступа: https://персонал - престиж.рф/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D1%84%D0%B5%D1%81%D1%81%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%B0%D0 %BB%D1%8C%D0%B D%D0%B0%D1%8F-%D1%81%D0%B0%D0%BC%D0%BE%D1%80%D0%B5%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%86%D0%B8%D1%8F-%D0%BB%D0%B8%D1%87/ | uk_UA |
dc.description.abstract | В умовах модернізації системи вищої освіти України посилюється увага до особистості та професійної діяльності науково-педагогічних працівників як головних суб’єктів освітньої діяльності у вищій школі. З огляду на це процес викладання розглядається не просто як трансляція педагогом певної інформації з метою формування у студентів відповідних компетентностей, але й водночас як процес його професійної самореалізації як фахівця у певній галузі наукових знань та освітньої практики, який здійснює відбір наукового контенту, адаптацію його до освітніх потреб і можливостей студентів, структурування змісту певної навчальної дисципліни та цікаве й доступне її викладання. Кожний з етапів цього процесу актуалізує певні особистісні якості науково-педагогічного працівника, які виступають детермінантами його професійної самореалізації у викладацькій діяльності, забезпечуючи якісний рівень її здійснення та задоволеність її результатами. | uk_UA |
dc.description.abstract | V podmínkách modernizace vysokého školství Pozornost Ukrajiny k osobnosti a profesionalitě roste činnost vědeckých a pedagogických pracovníků jako hlavní předměty výchovné činnosti ve vysokém školství. Vzhledem k tomu vyučovací proces není chápán pouze jako překlad učitel určité informace, aby se v studentů příslušných kompetencí, ale i jako proces jeho profesní seberealizace jako specialisty na konkrétní oboru vědeckého poznání a pedagogické praxe, kterou vykonává výběr vědeckého obsahu, jeho přizpůsobení vzdělávacímu potřeby a příležitosti studentů, strukturování obsahu určité akademické disciplíny a je zajímavá a dostupná výuka. Každá z fází tohoto procesu se určitým způsobem aktualizuje osobnostní kvality vědeckého a pedagogického pracovníka, který působí jako determinanty jeho profesní seberealizace ve výuce, zajištění její kvalitativní úrovně realizace a spokojenost s jeho výsledky. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Vědecká perspektiva | uk_UA |
dc.subject | особистісні детермінанти професійної самореалізації | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | науково-педагогічні працівники | uk_UA |
dc.subject | osobní determinanty profesní seberealizace | uk_UA |
dc.subject | profesionální seberealizace | uk_UA |
dc.subject | vědeckých a pedagogických pracovníků | uk_UA |
dc.title | Особистісні детермінанти профеійної самореалізації науково-педагогічних працівників університетів України | uk_UA |
dc.title.alternative | Osobní determinanty profesní seberealizace vědeckých a pedagogických pracovníků vysokých škol Ukrajiny | uk_UA |
dc.type | Book chapter | uk_UA |
Appears in Collections: | Сучасні аспекти науки: Міжнародна колективна монографія (Moderní aspekty vědy) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Отич О.М..pdf | 272.79 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.