Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54311
Назва: Інтегрування чат-ботів в систему продажів
Автори: Масний, Максим Вікторович
Ключові слова: дипломна робота
чат-бот
месенджер
telegram
python
aiogram
sendpulse
github
Дата публікації: чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Одним із бізнес-процесів, який підлягає автоматизації, є технічна підтримка та спілкування з клієнтами. За статистикою IBM, підприємства витрачають 1,3 трильйони доларів на 265 мільярдів звернень в технічну підтримку компаній. Ефективним зменшенням цих витрат є використання чат-ботів в обслуговуванні клієнтів. Це рішення пришвидшить час відгуку на питання покупця та надасть агентам з продажів можливість зосередитися на більш складній роботі. Мета чат-ботів – підтримка та розширення ділових команд у стосунках із клієнтами. Його можна використовувати в додатках для спілкування, таких як Facebook Massenger, Telegram, Viber, Slack, WhatsApp. У дипломній роботі потрібно дослідити питання інтеграції чат-ботів в систему продажів компанії та розглянути можливі рішення для створення віртуального сервісу підтримки зв'язку з клієнтами. Провести дослідження сучасних методів їх реалізації.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54311
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2021_122_МаснийМВ.pdfдипломний проект3.27 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.