Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54311
Title: Інтегрування чат-ботів в систему продажів
Authors: Масний, Максим Вікторович
Keywords: дипломна робота
чат-бот
месенджер
telegram
python
aiogram
sendpulse
github
Issue Date: Jun-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Одним із бізнес-процесів, який підлягає автоматизації, є технічна підтримка та спілкування з клієнтами. За статистикою IBM, підприємства витрачають 1,3 трильйони доларів на 265 мільярдів звернень в технічну підтримку компаній. Ефективним зменшенням цих витрат є використання чат-ботів в обслуговуванні клієнтів. Це рішення пришвидшить час відгуку на питання покупця та надасть агентам з продажів можливість зосередитися на більш складній роботі. Мета чат-ботів – підтримка та розширення ділових команд у стосунках із клієнтами. Його можна використовувати в додатках для спілкування, таких як Facebook Massenger, Telegram, Viber, Slack, WhatsApp. У дипломній роботі потрібно дослідити питання інтеграції чат-ботів в систему продажів компанії та розглянути можливі рішення для створення віртуального сервісу підтримки зв'язку з клієнтами. Провести дослідження сучасних методів їх реалізації.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: доцент, к. п. н., Денисенко Світлана Миколаївна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54311
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2021_122_МаснийМВ.pdfдипломний проект3.27 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.