Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorВашека, Тетяна Володимирівна-
dc.contributor.authorДолгова, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorVasheka, Tetyana-
dc.contributor.authorDolgova, Elena-
dc.date.accessioned2022-02-02T14:05:08Z-
dc.date.available2022-02-02T14:05:08Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationВашека Т.В., Долгова О.М. Психологічні чинники мотивації досягнення як основи самореаліїації особистості Moderní aspekty vědy: XІV. Díl mezinárodní kolektivní monografie / Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o.. Česká republika: Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2021. C. 61-71.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54284-
dc.identifier.urihttp://perspectives.pp.ua/public/site/mono/monography-14.pdf-
dc.description1. Косолапов А.Н. Мотивация достижения как основа профессионально-ценностной установки. Историческая и социально-образовательная мысль. 2014. № 5 (27). С. 102-104. 2. Хекхаузен Х. Психология мотивации достижения. Санкт-Петербург: Речь, 2001. 256 с. 3. Venger, O. P., Husyeva, T. P., Mysula, Y. I., Sas, L. M., Smashna, O. Y., Bilous, V. S., Liuta О. О., & Nestorovysch, Y. M. (2018). Мотивація досягнення як важливий чинник успішного професійного становлення студентів-медиків. Медична освіта, (4), 31-35. https://doi.org/10.11603/me.2414-5998.2018.4.9388. 4. Moghadam, M.T., Abbasi, E., Khoshnodifar Z. Students' academic burnout in Iranian agricultural higher education system: the mediating role of achievement motivation. Heliyon, Volume 6, Issue 9, 2020, https://doi.org/10.1016/j.heliyon.2020.e04960. 5. Виндекер О.С. Взаимосвязь мотивации достижения с показателями оптимизма-пессимизма // Изв. Урал. гос. ун-та. Сер. 1. Проблемы образования, науки и культуры. 2009. № 4 (68). С. 119-125. 6. Большакова Т. В., Большакова А. М. Професійні самоекспектації та мотивація досягнення студентів музичновиконавських спеціальностей. Науковий вісник Херсонського державного університету. 2019. С. 77-82. 7. Hassanzadeh, R., & Mahdinejad, G. (2013). Relationship between happiness and achievement motivation: A case of university students. Journal of Elementary Education, 23, 53-65. 8. Komarraju, M., Karau, S. J., & Schmeck, R. R. (2009). Role of the Big Five personality traits in predicting college students' academic motivation and achievement. Learning and individual differences, 19 (1), 47-52. 9. Галантэ М.В. Корреляционные исследования взаимосвязи характеристик личности в рамках акмеологической оценки специалиста. Акмеология, №4, 2008. С. 60-66. 10. Быков С.В., Удовиченко О.В. Взаимосвязь самооценки личности с мотивацией достижения спортсменовперворазрядников. Вестник Самарской гуманитарной академии. 2014. № 1 (15). С. 37-50. 11. Мак-Клелланд Д. Мотивация человека / Д. МакКлелланд. СПб.: Питер, 2007. 672 с. 12. Уварова М.Ю. Исследование личностной тревожности и мотивации достижения у студентовпервокурсников. Известия Иркутского государственного университета. Серия «Психология» 2014. Т. 8. С. 74-86.uk_UA
dc.description.abstractВ умовах динамічного розвитку науки та техніки, важливим завданням закладів вищої освіти є підготовка конкурентоспроможних фахівців, здатних творчо мислити, адаптуватися та досягати успіху в професійній діяльності. Очевидно, що трансформація соціальних цінностей, переформатування ринку надання освітніх послуг та доступність вищої освіти відображається на мотивації сучасних студентів. Це зумовлює необхідність пошуку відповіді на актуальні питання, як ефективно впливати на навчальну мотивацію студентів, як розвивати мотивацію досягнення, що зрештою стане запорукою їх життєвого та професійного успіху. Однією важливих задач покращення якості сучасної освіти є дослідження мотивації професійної діяльності майбутніх фахівців та її чинників.Перед фахівцями у галузі освіти постає питання формування та розвитку мотивації досягнення успіху та розуміння механізмів реагування студентів на невдачі.uk_UA
dc.description.abstractV podmínkách dynamického rozvoje vědy a techniky je důležitým úkolem vysokých škol školení konkurenceschopných specialistů, kteří jsou schopni kreativně myslet, adaptovat se a uspět v odborných činnostech. Je zřejmé, že transformace společenských hodnot, přeformátování trhu vzdělávacích služeb a dostupnost vysokoškolského vzdělání se odráží v motivaci moderních studentů. To vyžaduje hledání odpovědí na aktuální otázky, jak efektivně ovlivňovat učební motivaci žáků, jak rozvíjet motivaci k dosažení, které se nakonec stane klíčem k jejich životu a profesionální úspěch.ch
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherVědecká perspektivauk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectсамореалізація особистостіuk_UA
dc.subjectмотивація досягненняuk_UA
dc.subjectмотивація студентівuk_UA
dc.titleПсихологічні чинники мотивації досягнення як основи самореаліїації особистостіuk_UA
dc.title.alternativePsychologické faktory výkonové motivace jako základ osobní seberealizacech
dc.typeBook chapteren
Appears in Collections:Сучасні аспекти науки: Міжнародна колективна монографія (Moderní aspekty vědy)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Вашека Т.В. Долгова О.М..pdf275.04 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.