Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54144
Title: Я-образ як фактор самопрезентації в соціальних мережах у менеджерів по роботі з клієнтами
Authors: Березова, Дарина Олегівна
Keywords: дипломна робота
я-образ
я-концепція
самопрезентація
самоставлення
самомоніторинг
тактики самопрезентації
особистісна ідентичність
соціальна ідентичність
Issue Date: 29-Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дипломна робота містить теоретичний аналіз я-образу та самопрезентації у мережі. Використані такі психодіагностичні методи : «Опитувальник особистісної та соціальної ідентичності» В.Урбановича, «Q-сортування» В.Стефансона, «Тест самомоніторинга Снайдера», Шкала виміру тактик самопрезентації» С.Лі та Б.Куіглі; методи математичної обробки: критерій Колмогорова – Смірнова, Пірсона. В кваліфікаційній роботі встановлено, що між складовими Я-образу та самопрезентацією у мережі у менеджерів по роботі з клієнтами є зв’язок та вплив. Також, розроблено та проведено тренінгову роботу над самопрезентацією респондентів.Матеріали роботи рекомендуються використовувати при профілактичній та корекційній роботі з особами, що мають труднощі із самопрезентацією. Також, рекомендовано використовувати результати та безпосередньо розроблений тренінг для впливу на вибір тактики самопрезентації.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 25.05.2021р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник дипломної роботи: кандидат психологічних наук, доцент Ічанська О.М
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/54144
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційної психології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Березова Д.О..pdfДиплом з пояснювальною запискою2.16 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.