Навчально-методичний комплекс дисципліни «Масова інформація та комунікація»
No Thumbnail Available
Date
2022
Journal Title
Journal ISSN
Volume Title
Publisher
Національний авіаційний університет
Abstract
Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в галузі документознавства та інформаційної діяльності, здатних підтримувати ділову комунікацію з усіма суб’єктами інформаційного ринку, користувачами, партнерами, органами влади та управління, засобами масової інформації. Мета викладання навчальної дисципліни у контексті спеціальності з урахуванням вимог стандарту вищої освіти полягає у вивченні природи масової інформації, набуття необхідних теоретичних знань про її виробництво та знайомстві зі специфікою масової інформації та комунікації, видами, технологіями, засобами масовокомунікативного впливу, сприянні розвитку у здобувачів вищої освіти розуміння сутності і механізмів функціонування масової інформації та комунікації.
This discipline is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of document science and information activities, able to maintain business communication with all information market participants, users, partners, authorities and media. The purpose of teaching the discipline in the context of the specialty, taking into account the requirements of the standard of higher education is to study the nature of media, acquire the necessary theoretical knowledge about its production and familiarity with the specifics of media and communication, types, technologies, media, understanding the essence and mechanisms of functioning of mass information and communication.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области документоведения и информационной деятельности, способных поддерживать деловую коммуникацию со всеми субъектами информационного рынка, пользователями, партнерами, органами власти и управления, средствами массовой информации. Цель преподавания учебной дисциплины в контексте специальности с учетом требований стандарта высшего образования заключается в изучении природы массовой информации, приобретении необходимых теоретических знаний о ее производстве и знакомстве со спецификой массовой информации и коммуникации, видами, технологиями, средствами массовокоммуникативного воздействия, содействии развитию в понимание сущности и механизмов функционирования массовой информации и коммуникации.
This discipline is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of document science and information activities, able to maintain business communication with all information market participants, users, partners, authorities and media. The purpose of teaching the discipline in the context of the specialty, taking into account the requirements of the standard of higher education is to study the nature of media, acquire the necessary theoretical knowledge about its production and familiarity with the specifics of media and communication, types, technologies, media, understanding the essence and mechanisms of functioning of mass information and communication.
Данная учебная дисциплина является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующих профиль специалиста в области документоведения и информационной деятельности, способных поддерживать деловую коммуникацию со всеми субъектами информационного рынка, пользователями, партнерами, органами власти и управления, средствами массовой информации. Цель преподавания учебной дисциплины в контексте специальности с учетом требований стандарта высшего образования заключается в изучении природы массовой информации, приобретении необходимых теоретических знаний о ее производстве и знакомстве со спецификой массовой информации и коммуникации, видами, технологиями, средствами массовокоммуникативного воздействия, содействии развитию в понимание сущности и механизмов функционирования массовой информации и коммуникации.
Description
Keywords
масова інформація, комунікація, мас-медіа, масовокомунікаційний вплив, mass information, communication, mass media, mass communication influence, массовая информация, коммуникация, масс-медиа, массовокоммуникационное влияние