Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53837
Title: Соціокомунікаційна ефективність корпоративних видань як різновиду ділових медіа
Authors: Свічкарьова, Олександра Вадимівна
Keywords: кваліфікаційна робота
дипломна робота
медіа
соціальні комунікації
ділова журналістика
корпоративне видання
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Свічкарьова О. В. Соціокомунікаційна ефективність корпоративних видань як різновиду ділових медіа. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 121с.
Abstract: Корпоративне видання сьогодні виходить за межі певного атрибуту успішності компанії, їх кількість не тільки в Україні, а і в усьому світі постійно зростає. Таке стрімке зростання обумовлене, з одного боку, тим, що компанії приділяють все більше уваги корпоративним медіа як дієвому комунікативному інструменту, що допомагає вирішити конкретні маркетингові задачі, сприяє розвитку бізнесу через управління суспільною думкою, стає своєрідним каталізатором виробничої активності персоналу. З іншого боку, аудиторія таких медіа прагне отримувати адресну персоніфіковану інформацію, спрямовану на певні професійні, корпоративні, соціальні групи.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи д-р філол. наук, професор кафедри журналістики Шульгіна Валентина Іванівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53837
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Диплом Свічкарьова.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.