Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53837
Назва: Соціокомунікаційна ефективність корпоративних видань як різновиду ділових медіа
Автори: Свічкарьова, Олександра Вадимівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
дипломна робота
медіа
соціальні комунікації
ділова журналістика
корпоративне видання
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Свічкарьова О. В. Соціокомунікаційна ефективність корпоративних видань як різновиду ділових медіа. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 121с.
Короткий огляд (реферат): Корпоративне видання сьогодні виходить за межі певного атрибуту успішності компанії, їх кількість не тільки в Україні, а і в усьому світі постійно зростає. Таке стрімке зростання обумовлене, з одного боку, тим, що компанії приділяють все більше уваги корпоративним медіа як дієвому комунікативному інструменту, що допомагає вирішити конкретні маркетингові задачі, сприяє розвитку бізнесу через управління суспільною думкою, стає своєрідним каталізатором виробничої активності персоналу. З іншого боку, аудиторія таких медіа прагне отримувати адресну персоніфіковану інформацію, спрямовану на певні професійні, корпоративні, соціальні групи.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи д-р філол. наук, професор кафедри журналістики Шульгіна Валентина Іванівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53837
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Диплом Свічкарьова.pdf2.55 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.