Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53828
Title: Роль заголовків у оптимізації сприйняття текстової інформації в інтернет-виданнях
Authors: Богданова, Людмила Володимирівна
Keywords: кваліфікаційна робота
дипломна робота
онлайн-медіа
заголовок
текстова інформація
медіа-текст
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Богданова Л. В. Роль заголовків у оптимізації сприйняття текстової інформації в інтернет-виданнях. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 97 с.
Abstract: Заголовок є одним з найважливіших елементів журналістського твору, жодна газета, журнал, онлайн-медіа та навіть публікація у соціальних мережах не можуть бути ефективними без нього. Саме завдяки заголовку читач обирає матеріал для ознайомлення, а автор завдяки заголовку зацікавлює й мотивує читачів. Клікбейтні заголовки, передбачаючи різні прийоми, стимулюють читача «клікнути» і прочитати матеріал повністю. Такі заголовки містять у собі заманливе повідомлення, яке зацікавлює читача, створює інтригу та мотивує прочитати і дізнатися відповідь на певне запитання. Серед основних ознак клікбейтних заголовків: надмірна кричущість, обіцянка сенсаційності, інтрига, апелювання до емоцій читача, невиправдане вживання великої кількості розділових знаків, терміновість, набивання ціни тощо.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: канд. філол. наук, доцент кафедри журналістики Кравченко Євдокія Григорівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53828
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
диплом Богданова.pdf1.43 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.