Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53826
Назва: Внутрішня комунікація в ритейлі як спосіб заохочення працівників і популяризації бізнесу
Автори: Гаркава, Аліна Вадимівна
Ключові слова: кваліфікаційна робота
дипломна робота
зв’язок з громадськістю
комунікація
корпоративна культура
ритейл-компанія
Дата публікації: гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Гаркава А. В. Внутрішня комунікація в ритейлі як спосіб заохочення працівників і популяризації бізнесу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 100 с.
Короткий огляд (реферат): Внутрішній PR – важлива складова комунікації із громадськістю. Серед каналів, які можна використовувати для здійснення такої комунікації варто насамперед назвати внутрішній портал підприємства яким виступатиме як локальне ЗМІ. З його допомогою можна зміцнювати позитивний імідж компанії, формувати гармонійні відносини всередині колективу, надавати доступ працівникам до новин та іміджевих публікацій про компанію, розвиватикорпоративний дух.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: д-р філол. наук, професор кафедри журналістики Шульгіна Валентина Іванівна.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53826
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дипломна робота Гаркава А. В .pdf1.51 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.