Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53826
Title: Внутрішня комунікація в ритейлі як спосіб заохочення працівників і популяризації бізнесу
Authors: Гаркава, Аліна Вадимівна
Keywords: кваліфікаційна робота
дипломна робота
зв’язок з громадськістю
комунікація
корпоративна культура
ритейл-компанія
Issue Date: Dec-2021
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Гаркава А. В. Внутрішня комунікація в ритейлі як спосіб заохочення працівників і популяризації бізнесу. - Кваліфікаційна робота на здобуття ступеня магістр спеціальності "Журналістика". - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 100 с.
Abstract: Внутрішній PR – важлива складова комунікації із громадськістю. Серед каналів, які можна використовувати для здійснення такої комунікації варто насамперед назвати внутрішній портал підприємства яким виступатиме як локальне ЗМІ. З його допомогою можна зміцнювати позитивний імідж компанії, формувати гармонійні відносини всередині колективу, надавати доступ працівникам до новин та іміджевих публікацій про компанію, розвиватикорпоративний дух.
Description: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету". Керівник кваліфікаційної роботи: д-р філол. наук, професор кафедри журналістики Шульгіна Валентина Іванівна.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53826
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Дипломна робота Гаркава А. В .pdf1.51 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.