Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53783
Назва: Шрінкфляція як метод упередження банкрутства на ринку Украйни
Автори: Цхададзе, Давид Сосович
Ключові слова: шрінкфляція
інформатизація
бізнес-процеси
виробництво
конкуренція
стагфляція
інфляційні показники
Дата публікації: 21-жов-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Цхададзе Д.С. Шрінкфляція як метод упередження банкрутства на ринку Украйни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 1. К.: НАУ, 2021. C. 109-112
Короткий огляд (реферат): В ході дослідження нами було розглянуто нестабільність економіки та функціонування підприємств на українському ринку. З нинішніми реаліями економіки, функціонування підприємств на українському ринку є досить нестабільним. Є велика кількість змінних факторів зовнішнього, внутрішнього середовища, дії та наслідків яких майже неможливо уникнути. Тому підприємства як правило мале або середне (не виключается велике) вдаються до різних економічних зусиль аби протидіяти своєму майбутньому банкрутству одним з таких способів і є шрінкфляція. Окреслено сутність термінів «шрінкфляція», «інформатизація», «бізнес-процеси», «виробництво», «конкуренція», «стагфляція», «інфляційні показники», визначено, що шрінкфляція – це зниження виробником кількості, об'єму або ваги товару в упаковці при збереженні або непропорційно малому зниженні відпускної ціни.
Опис: 1. Максим Буев (2017-04-17). Рост цен по-новому. Электронное периодическое издание «Ведомости». Процитовано 2017-07-25. 2. Как работает «сжимфляция»: меньший объем за те же деньги. Би-би-си. 2017- 07-24. 3. Scheherazade Daneshkhu, Mark Vandevelde (2016-12-02). Food groups embrace ‘shrinkflation’ to cope with rising costs (en). Financial Times. 4. Andreas Whittam Smith (2017-07-25). 'Shrinkflation' should be called out for what it is - a fraud against consumers (en). The Independent. 5. Елена Трегубова (2016-10-13). Молоко отлить, а масло обрезать. Как производители обманывают покупателей. Аргументы и факты. 6. Акерлоф Дж., Шиллер Р. {{{Заголовок}}} = Phishing for Phools: The Economics of Manipulation and Deception.ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2017. 320 с. 7. Анастасия Антонова (2015-12-22). Кризис в экономике обострил конфликт между производителями и торговыми сетями. Деловая газета «Взгляд». 8. Francis Cook . (en). The New Zealand Herald. 9. Санація на основі управління витратами в упередженні банкрутства авіатранспортних підприємств ГВ Астапова, ОГ Гринь. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 10-15, 2014.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53783
Розташовується у зібраннях:Глобалізаційні тренди цифрової трансформації економіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
110-113.pdf592.03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.