Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53783
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЦхададзе, Давид Сосович-
dc.date.accessioned2022-01-13T08:51:45Z-
dc.date.available2022-01-13T08:51:45Z-
dc.date.issued2021-10-21-
dc.identifier.citationЦхададзе Д.С. Шрінкфляція як метод упередження банкрутства на ринку Украйни // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 1. К.: НАУ, 2021. C. 109-112uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53783-
dc.description1. Максим Буев (2017-04-17). Рост цен по-новому. Электронное периодическое издание «Ведомости». Процитовано 2017-07-25. 2. Как работает «сжимфляция»: меньший объем за те же деньги. Би-би-си. 2017- 07-24. 3. Scheherazade Daneshkhu, Mark Vandevelde (2016-12-02). Food groups embrace ‘shrinkflation’ to cope with rising costs (en). Financial Times. 4. Andreas Whittam Smith (2017-07-25). 'Shrinkflation' should be called out for what it is - a fraud against consumers (en). The Independent. 5. Елена Трегубова (2016-10-13). Молоко отлить, а масло обрезать. Как производители обманывают покупателей. Аргументы и факты. 6. Акерлоф Дж., Шиллер Р. {{{Заголовок}}} = Phishing for Phools: The Economics of Manipulation and Deception.ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2017. 320 с. 7. Анастасия Антонова (2015-12-22). Кризис в экономике обострил конфликт между производителями и торговыми сетями. Деловая газета «Взгляд». 8. Francis Cook . (en). The New Zealand Herald. 9. Санація на основі управління витратами в упередженні банкрутства авіатранспортних підприємств ГВ Астапова, ОГ Гринь. Стратегія розвитку України (економіка, соціологія, право), 10-15, 2014.uk_UA
dc.description.abstractВ ході дослідження нами було розглянуто нестабільність економіки та функціонування підприємств на українському ринку. З нинішніми реаліями економіки, функціонування підприємств на українському ринку є досить нестабільним. Є велика кількість змінних факторів зовнішнього, внутрішнього середовища, дії та наслідків яких майже неможливо уникнути. Тому підприємства як правило мале або середне (не виключается велике) вдаються до різних економічних зусиль аби протидіяти своєму майбутньому банкрутству одним з таких способів і є шрінкфляція. Окреслено сутність термінів «шрінкфляція», «інформатизація», «бізнес-процеси», «виробництво», «конкуренція», «стагфляція», «інфляційні показники», визначено, що шрінкфляція – це зниження виробником кількості, об'єму або ваги товару в упаковці при збереженні або непропорційно малому зниженні відпускної ціни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectшрінкфляціяuk_UA
dc.subjectінформатизаціяuk_UA
dc.subjectбізнес-процесиuk_UA
dc.subjectвиробництвоuk_UA
dc.subjectконкуренціяuk_UA
dc.subjectстагфляціяuk_UA
dc.subjectінфляційні показникиuk_UA
dc.titleШрінкфляція як метод упередження банкрутства на ринку Украйниuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Appears in Collections:Глобалізаційні тренди цифрової трансформації економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
110-113.pdf592.03 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.