Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53706
Название: Система автоматизованого проектування систем візуальної навігації
Авторы: Τаранοв, Денис Βοлοдимирοвич
Ключевые слова: безпілотний літальний апарат
супутникова навігаційна система
інерціальна навігаційна система
візуальна навігація
мікроелектромеханічні системи
програмне забезпечення
широтно-імпульсна модуляція
дипломна робота
Дата публикации: 23-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Τаранοв Д. В. Система автоматизованого проектування систем візуальної навігації. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 82 с.
Краткий осмотр (реферат): На сьогоднішній день безпілотні літальні апарати (БПЛА) мають все більший вплив на різні сфери життя людини, починаючи від цивільних задач, таких як доставка товарів покупцям, закінчуючи військовими моделями для розвідки та різних бойових задач. Але маючи такий широкий спектр використання, БПЛА потребують все більшої кількості обладнання на борту, їх мініатюризації та систем навігації які б задовольняли потреби людини. Вже розроблено велику кількість навігаційних систем для роботи БПЛА в різних умовах, але всі вони не покривають всіх потреби користувачів цієї технології. Саме тому алгоритми управління літальними апаратами завжди підлягають вдосконаленню. Основні системи навігації які використовуються в БПЛА вже можуть задовільнити більшість потреб, до них входять інерційно навігаційні системи (ІНС) та супутникові навігаційні системи (СНС), хоч вони і мають свої недоліки. Недоліки інерціальної навігаційної системи - ІНС: помилка в визначення параметрів навігації накопичується з часом, і точність вихідної інформації залежить від точності чутливих елементів. В якості чутливих елементів використовуються точні дорогі гіроскопи і акселерометри, що значно ускладнює і здорожує систему. Щоб підвищити довготривалу точність, необхідно періодично коригувати дані ІНС за показаннями зовнішніх пристроїв. В той час СНС потребує постійного сигналу GPS, ГЛОНАСС та аналогічних систем супутникової навігації, що перешкоджає автономності систем. Тобто СНС працює лише в умовах зв’язку з супутниковою системою, а ІНС має досить велику похибку, тим більше без зв’язку з паралельною системою навігації, наприклад СНС. Тобто обидві ці системи не можуть працювати в автономному режимі, без зв’язку від станції або супутника. Тому для вирішення питання були розроблені різні алгоритми протидії, одним з яких є візуальна система навігація.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Аблесімов Олександр Костянтинович
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53706
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кваліфікаційна робота Таранов Д.В..pdfКваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою1.53 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.