Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53706
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΤаранοв, Денис Βοлοдимирοвич-
dc.date.accessioned2022-01-11T11:09:05Z-
dc.date.available2022-01-11T11:09:05Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationΤаранοв Д. В. Система автоматизованого проектування систем візуальної навігації. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 82 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53706-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Аблесімов Олександр Костянтиновичuk_UA
dc.description.abstractНа сьогоднішній день безпілотні літальні апарати (БПЛА) мають все більший вплив на різні сфери життя людини, починаючи від цивільних задач, таких як доставка товарів покупцям, закінчуючи військовими моделями для розвідки та різних бойових задач. Але маючи такий широкий спектр використання, БПЛА потребують все більшої кількості обладнання на борту, їх мініатюризації та систем навігації які б задовольняли потреби людини. Вже розроблено велику кількість навігаційних систем для роботи БПЛА в різних умовах, але всі вони не покривають всіх потреби користувачів цієї технології. Саме тому алгоритми управління літальними апаратами завжди підлягають вдосконаленню. Основні системи навігації які використовуються в БПЛА вже можуть задовільнити більшість потреб, до них входять інерційно навігаційні системи (ІНС) та супутникові навігаційні системи (СНС), хоч вони і мають свої недоліки. Недоліки інерціальної навігаційної системи - ІНС: помилка в визначення параметрів навігації накопичується з часом, і точність вихідної інформації залежить від точності чутливих елементів. В якості чутливих елементів використовуються точні дорогі гіроскопи і акселерометри, що значно ускладнює і здорожує систему. Щоб підвищити довготривалу точність, необхідно періодично коригувати дані ІНС за показаннями зовнішніх пристроїв. В той час СНС потребує постійного сигналу GPS, ГЛОНАСС та аналогічних систем супутникової навігації, що перешкоджає автономності систем. Тобто СНС працює лише в умовах зв’язку з супутниковою системою, а ІНС має досить велику похибку, тим більше без зв’язку з паралельною системою навігації, наприклад СНС. Тобто обидві ці системи не можуть працювати в автономному режимі, без зв’язку від станції або супутника. Тому для вирішення питання були розроблені різні алгоритми протидії, одним з яких є візуальна система навігація.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectбезпілотний літальний апаратuk_UA
dc.subjectсупутникова навігаційна системаuk_UA
dc.subjectінерціальна навігаційна системаuk_UA
dc.subjectвізуальна навігаціяuk_UA
dc.subjectмікроелектромеханічні системиuk_UA
dc.subjectпрограмне забезпеченняuk_UA
dc.subjectширотно-імпульсна модуляціяuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleСистема автоматизованого проектування систем візуальної навігаціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Таранов Д.В..pdfКваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою1.53 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.