Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53705
Назва: | Інерціально-супутникова система навігації з дворівневою схемою комплексування |
Автори: | Дοмοтенко, Βοлοдимир Βοлοдимирοвич |
Ключові слова: | супутникові навігаційні системи система автоматичного управління інерціальна навігаційна система комплексування навігаційний обчислювач безпілотний літальний апарат середньоквадратичне відхилення фільтр Калмана дипломна робота |
Дата публікації: | 23-гру-2021 |
Видавництво: | Національний авіаційний університет |
Бібліографічний опис: | Дοмοтенко В. В. Інерціально-супутникова система навігації з дворівневою схемою комплексування. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 98 с. |
Короткий огляд (реферат): | Для реалізації польотного завдання будь-який літальний апарат, у тому числі й безпілотний, у складі бортового устаткування повинен містити пілотажний і навігаційний комплекси. Під пілотажним комплексом у найпростішому випадку розуміється система автоматичного керування (автопілот), а під навігаційним комплексом – сукупність бортових систем і пристроїв, призначених для рішення задач навігації (навігаційна система). На сучасних БПЛА в якості основної навігаційної системи використовується інерціальна навігаційна система (ІНС), зокрема безплатформна ІНС (БІНС), що забезпечує обрахування шляху і визначення координат місцезнаходження. Інерціальна навігаційна система дозволяє автономно визначати складові прискорення і швидкості польоту ЛА, кути крену і тангажу. У деяких ІНС здійснюється автономне обчислення координат місцезнаходження літака. Перевага інерціальних систем перед іншими системами навігації − це їх повна автономність, абсолютна завадозахищеність, а також висока інформативність. Проте, БІНС мають властивість накопичувати похибки визначення координат місця розташування. Крім того, визначення всіх навігаційних параметрів здійснюється з похибками, що носять коливальний характер з періодом коливань рівним періодові маятника Шулера. Ці властивості ІНС висувають жорсткі вимоги до точності датчиків первинної інформації, більшість з яких у даний час не можуть бути технічно реалізовані. Тому ІНС потребує корекції. Досить актуальною на даний час є задача створення комплексної навігаційної системи на базі супутникової та інерціальної систем навігації для визначення координат місця розташування рухливого об'єкта, у тому числі БПЛА. Використання інтегрованих інерціально-супутникових систем компенсує недоліки окремих систем, і забезпечує високу точність і надійність виміру параметрів польоту. |
Опис: | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Філяшкін Микола Кирилович. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53705 |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Кваліфікаційна робота Домотенко В.В..pdf | Кваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою | 1.5 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.