Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53705
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorДοмοтенко, Βοлοдимир Βοлοдимирοвич-
dc.date.accessioned2022-01-11T10:36:31Z-
dc.date.available2022-01-11T10:36:31Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationДοмοтенко В. В. Інерціально-супутникова система навігації з дворівневою схемою комплексування. – Кваліфікаційна робота, Національний авіаційний університет, – Київ, 2021, – 98 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53705-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ" . Керівник роботи: проф. кафедри АКІК, к.т.н., проф. Філяшкін Микола Кирилович.uk_UA
dc.description.abstractДля реалізації польотного завдання будь-який літальний апарат, у тому числі й безпілотний, у складі бортового устаткування повинен містити пілотажний і навігаційний комплекси. Під пілотажним комплексом у найпростішому випадку розуміється система автоматичного керування (автопілот), а під навігаційним комплексом – сукупність бортових систем і пристроїв, призначених для рішення задач навігації (навігаційна система). На сучасних БПЛА в якості основної навігаційної системи використовується інерціальна навігаційна система (ІНС), зокрема безплатформна ІНС (БІНС), що забезпечує обрахування шляху і визначення координат місцезнаходження. Інерціальна навігаційна система дозволяє автономно визначати складові прискорення і швидкості польоту ЛА, кути крену і тангажу. У деяких ІНС здійснюється автономне обчислення координат місцезнаходження літака. Перевага інерціальних систем перед іншими системами навігації − це їх повна автономність, абсолютна завадозахищеність, а також висока інформативність. Проте, БІНС мають властивість накопичувати похибки визначення координат місця розташування. Крім того, визначення всіх навігаційних параметрів здійснюється з похибками, що носять коливальний характер з періодом коливань рівним періодові маятника Шулера. Ці властивості ІНС висувають жорсткі вимоги до точності датчиків первинної інформації, більшість з яких у даний час не можуть бути технічно реалізовані. Тому ІНС потребує корекції. Досить актуальною на даний час є задача створення комплексної навігаційної системи на базі супутникової та інерціальної систем навігації для визначення координат місця розташування рухливого об'єкта, у тому числі БПЛА. Використання інтегрованих інерціально-супутникових систем компенсує недоліки окремих систем, і забезпечує високу точність і надійність виміру параметрів польоту.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсупутникові навігаційні системиuk_UA
dc.subjectсистема автоматичного управлінняuk_UA
dc.subjectінерціальна навігаційна системаuk_UA
dc.subjectкомплексуванняuk_UA
dc.subjectнавігаційний обчислювачuk_UA
dc.subjectбезпілотний літальний апаратuk_UA
dc.subjectсередньоквадратичне відхиленняuk_UA
dc.subjectфільтр Калманаuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.titleІнерціально-супутникова система навігації з дворівневою схемою комплексуванняuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кваліфікаційна робота Домотенко В.В..pdfКваліфікаційна магістерська робота з пояснювальною запискою1.5 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.