Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579
Назва: Управління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарів
Автори: Носач, Ганна Євгеніївна
Ключові слова: логістична компанія
клієнт
логістичний сервіс
інтегровані ланцюги постачання
дипломна робота
імпортні товари
механізм управління логістичним сервісом
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Носач Г.Є. Управління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 125 с.
Короткий огляд (реферат): Беручи до уваги важливість інтеграції ланцюга поставок у науковій літературі та зростаючого аутсорсингу логістики, ця робота спрямована на вивчення ролі логістичних компаній у підтримці інтегрованих ланцюгів постачання та ефективності клієнтів. Сьогодні на логістичному ринку України функціонує значна кількість логістичних та транспортно-експедиторських компаній. Враховуючи таку кількість компаній, висока й конкуренція на ринку логістичних послуг, і компанію продовжують шукати нові шляхи виділення компанії як унікальної в плані надання логістичного сервісу. Для надання логістичного сервісу та забезпечення адекватності його параметрів вимогам організацій замовників в інтегрованому ланцюгу постачання на практиці необхідно розробити теоретико-методичні засади формування логістичного сервісу для інтегрованих ланцюгів постачання для логістичних компаній, які обрали принципи клієнто-орієнтованості ключовими у своїй діяльності. Попри значний вклад щодо розвитку теоретико-методологічних засад формування та розвитку логістичного сервісу в ланцюгах постачання, питанням його логістичному сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання приділено мало уваги. У сучасній фаховій літературі не сформовано бачення щодо логістичного сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання. Актуальними дотепер залишаються питання комплексності послуг та їх формування в логістичний сервіс в сценаріях обслуговування. Вирішення цих завдань вимагає теоретичного осмислення та розроблення підходів і методичного інструментарію до управління інтегрованим логістичним сервісом, для якого стандартні рішення, що ґрунтуються на прискоренні процесів товароруху та інтенсифікації логістичних операцій, не спрацьовують. Розв’язання зазначених завдань неможливе в межах окремих підприємств із класичними підходами до управління. Тому необхідно розробити підходи до інноваційного розвитку логістичних компаній, що здійснюють обслуговування для забезпечення їх прибутковості, належної репутації та високої конкурентної позиції на цільових ринках.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Смерічевська Світлана Василівна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_НОСАЧ Г.Є..pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.