Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579
Название: Управління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарів
Авторы: Носач, Ганна Євгеніївна
Ключевые слова: логістична компанія
клієнт
логістичний сервіс
інтегровані ланцюги постачання
дипломна робота
імпортні товари
механізм управління логістичним сервісом
Дата публикации: 23-дек-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Носач Г.Є. Управління логістичним сервісом в інтегрованих ланцюгах постачання імпортних товарів. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 125 с.
Краткий осмотр (реферат): Беручи до уваги важливість інтеграції ланцюга поставок у науковій літературі та зростаючого аутсорсингу логістики, ця робота спрямована на вивчення ролі логістичних компаній у підтримці інтегрованих ланцюгів постачання та ефективності клієнтів. Сьогодні на логістичному ринку України функціонує значна кількість логістичних та транспортно-експедиторських компаній. Враховуючи таку кількість компаній, висока й конкуренція на ринку логістичних послуг, і компанію продовжують шукати нові шляхи виділення компанії як унікальної в плані надання логістичного сервісу. Для надання логістичного сервісу та забезпечення адекватності його параметрів вимогам організацій замовників в інтегрованому ланцюгу постачання на практиці необхідно розробити теоретико-методичні засади формування логістичного сервісу для інтегрованих ланцюгів постачання для логістичних компаній, які обрали принципи клієнто-орієнтованості ключовими у своїй діяльності. Попри значний вклад щодо розвитку теоретико-методологічних засад формування та розвитку логістичного сервісу в ланцюгах постачання, питанням його логістичному сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання приділено мало уваги. У сучасній фаховій літературі не сформовано бачення щодо логістичного сервісу в інтегрованих ланцюгах постачання. Актуальними дотепер залишаються питання комплексності послуг та їх формування в логістичний сервіс в сценаріях обслуговування. Вирішення цих завдань вимагає теоретичного осмислення та розроблення підходів і методичного інструментарію до управління інтегрованим логістичним сервісом, для якого стандартні рішення, що ґрунтуються на прискоренні процесів товароруху та інтенсифікації логістичних операцій, не спрацьовують. Розв’язання зазначених завдань неможливе в межах окремих підприємств із класичними підходами до управління. Тому необхідно розробити підходи до інноваційного розвитку логістичних компаній, що здійснюють обслуговування для забезпечення їх прибутковості, належної репутації та високої конкурентної позиції на цільових ринках.
Описание: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" . Керівник проекту: професор, д. е. н. Смерічевська Світлана Василівна
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53579
Располагается в коллекциях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ФТМЛ_2021_НОСАЧ Г.Є..pdfДипломна робота1.97 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.