Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53575
Назва: Ефективність управління якістю логістичних послуг
Автори: Голуб, Вікторія Сергіївна
Ключові слова: якість
управління якістю бізнес-процесів
логістичний сервіс
ланцюг постачання
дипломна робота
якість логістичних послуг
система управління якістю
цифровізація економіки
Дата публікації: 23-гру-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Голуб В.С. Ефективність управління якістю логістичних послуг. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 131 с.
Короткий огляд (реферат): В сучасних умовах, коли в логістичному бізнес-середовищі все більше уваги приділяється задоволенню вимог та запитів клієнтів, які, в свою чергу, з кожним роком стають більш вимогливими, набуває актуальності питання ефективності управління якістю логістичних послуг на підприємствах. На сьогоднішній день існує досить велика кількість логістичних компаній і обрати серед них найбільш відповідну за всіма показниками - досить важке рішення. Зазвичай, споживач, при виборі логістичної компанії, орієнтується на: налагодженість процесу організації надання послуг; швидкість та коректність їх надання та оформлення необхідних документів; надійність; можливість вибору оптимального набору послуг, що задовольняє конкретні запити клієнта. Управління якістю логістичних послуг, їх постійне вдосконалення дозволяють компаніям займати лідируючі позиції, скорочувати рівень витрат та підвищувати рівень задоволеності якістю обслуговування клієнтів. Зазначених ефектів можна досягти шляхом підвищення якості, за умови впровадження дієвої системи управління якістю. Система управління якістю - ефективне рішення та інструмент управління якістю на підприємстві, що забезпечує високий рівень конкурентоспроможності. Прагнення компаній щодо нарощування конкурентних позицій та підвищення їх ефективності викликає необхідність постійного покращення своєї діяльності, підвищення якості продукції чи послуг. Впровадження системи менеджменту якості орієнтує підприємства на постійне вдосконалення всіх внутрішніх процесів і завдяки цьому дозволяє досягти позитивних економічних ефектів. Так, на сьогоднішній день СУЯ стала загальновизнаною та найбільш затребуваною системою внутрішньофірмового управління. Для забезпечення необхідного рівня якості потрібні не тільки зацікавлені, кваліфіковані працівники, відповідна матеріальна база, але й добре налагоджена система менеджменту якості. Саме на цьому побудований успіх багатьох підприємств.
Опис: Робота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, д.т.н., Марчук Володимир Єфремович
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53575
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073.3_Голуб В.С..pdfДипломна робота5.79 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.