Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53575
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorГолуб, Вікторія Сергіївна-
dc.date.accessioned2022-01-04T09:00:51Z-
dc.date.available2022-01-04T09:00:51Z-
dc.date.issued2021-12-23-
dc.identifier.citationГолуб В.С. Ефективність управління якістю логістичних послуг. - Кваліфікаційна робота здобувача вищої освіти кафедри логістики. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2021. - 131 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53575-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу Ректора НАУ від 27.05.2021 р. №311/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт здобувачів вищої освіти в репозиторії університету" . Керівник проекту: професор, д.т.н., Марчук Володимир Єфремовичuk_UA
dc.description.abstractВ сучасних умовах, коли в логістичному бізнес-середовищі все більше уваги приділяється задоволенню вимог та запитів клієнтів, які, в свою чергу, з кожним роком стають більш вимогливими, набуває актуальності питання ефективності управління якістю логістичних послуг на підприємствах. На сьогоднішній день існує досить велика кількість логістичних компаній і обрати серед них найбільш відповідну за всіма показниками - досить важке рішення. Зазвичай, споживач, при виборі логістичної компанії, орієнтується на: налагодженість процесу організації надання послуг; швидкість та коректність їх надання та оформлення необхідних документів; надійність; можливість вибору оптимального набору послуг, що задовольняє конкретні запити клієнта. Управління якістю логістичних послуг, їх постійне вдосконалення дозволяють компаніям займати лідируючі позиції, скорочувати рівень витрат та підвищувати рівень задоволеності якістю обслуговування клієнтів. Зазначених ефектів можна досягти шляхом підвищення якості, за умови впровадження дієвої системи управління якістю. Система управління якістю - ефективне рішення та інструмент управління якістю на підприємстві, що забезпечує високий рівень конкурентоспроможності. Прагнення компаній щодо нарощування конкурентних позицій та підвищення їх ефективності викликає необхідність постійного покращення своєї діяльності, підвищення якості продукції чи послуг. Впровадження системи менеджменту якості орієнтує підприємства на постійне вдосконалення всіх внутрішніх процесів і завдяки цьому дозволяє досягти позитивних економічних ефектів. Так, на сьогоднішній день СУЯ стала загальновизнаною та найбільш затребуваною системою внутрішньофірмового управління. Для забезпечення необхідного рівня якості потрібні не тільки зацікавлені, кваліфіковані працівники, відповідна матеріальна база, але й добре налагоджена система менеджменту якості. Саме на цьому побудований успіх багатьох підприємств.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectякістьuk_UA
dc.subjectуправління якістю бізнес-процесівuk_UA
dc.subjectлогістичний сервісuk_UA
dc.subjectланцюг постачанняuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectякість логістичних послугuk_UA
dc.subjectсистема управління якістюuk_UA
dc.subjectцифровізація економікиuk_UA
dc.titleЕфективність управління якістю логістичних послугuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри логістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФТМЛ_2021_073.3_Голуб В.С..pdfДипломна робота5.79 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.