Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393
Назва: Соціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економіки
Автори: Степанов, І.В.
Ключові слова: соціал медіа маркетинг
діджиталізація
соціальні мережі
цифрові технології
економіка
Дата публікації: 21-жов-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Степанов І.В. Соціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економіки // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 116-117
Короткий огляд (реферат): Розглянуто питання впливу цифрових технологій на маркетингові процеси в суспільстві. Проаналізовано необхідність застосування соціал-медіа маркетингу під час цифрової трансформації економіки.
Опис: 1. Статистика DIGITAL 2021 JULY GLOBAL STATSHOT REPORT: сайт статистичних звітів Datareportal. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2021-july-global-statshot 2. Статистика кількості користувачів в соціальних мережах: сайт статистики Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393
Розташовується у зібраннях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степанов.pdfТези конференції279.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.