Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтепанов, І.В.-
dc.date.accessioned2021-12-16T10:51:17Z-
dc.date.available2021-12-16T10:51:17Z-
dc.date.issued2021-10-21-
dc.identifier.citationСтепанов І.В. Соціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економіки // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 116-117uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53393-
dc.description1. Статистика DIGITAL 2021 JULY GLOBAL STATSHOT REPORT: сайт статистичних звітів Datareportal. URL: https://datareportal.com/reports/digital-2021-july-global-statshot 2. Статистика кількості користувачів в соціальних мережах: сайт статистики Statista. URL: https://www.statista.com/statistics/272014/global-social-networks-ranked-by-number-of-users/-
dc.description.abstractРозглянуто питання впливу цифрових технологій на маркетингові процеси в суспільстві. Проаналізовано необхідність застосування соціал-медіа маркетингу під час цифрової трансформації економіки.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectсоціал медіа маркетингuk_UA
dc.subjectдіджиталізаціяuk_UA
dc.subjectсоціальні мережіuk_UA
dc.subjectцифрові технологіїuk_UA
dc.subjectекономікаuk_UA
dc.titleСоціал-медіа маркетинг як тренд цифрової трансформації економікиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Степанов.pdfТези конференції279.81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.