Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53379
Назва: Формування заходів по удосконаленню цінової політики підприємства
Автори: Сімкова, Т.О.
Рогальов, Д.В.
Ключові слова: ціна
ринок
суб’єкт господарювання
ціноутворення
цінова політика
тактичні заходи цінової політики
Дата публікації: 21-жов-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Сімкова Т.О., Рогальов Д.В. Формування заходів по удосконаленню цінової політики підприємства // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 107-108
Короткий огляд (реферат): Визначення ключових складових політики ціноутворення. Обґрунтування комплексу заходів впливу на цінову політику підприємства та виявлення оптимальної цінової позиції підприємства. Формування напрямів по удосконаленню цінової політики суб’єктів господарювання через виокремлення тактичних напрямів ринкового ціноутворення.
Опис: 1. Власюк В. Є.; Олексієвець О. О.; Олішкевич, К. В. Проблеми формування цінової політики підприємств. Молодий вчений, 2017, 5: 521-524. 2. Гапешко, А. С. Цінова політика підприємства та шляхи її удосконалення. 2020. 3. Вертелецький, В. Шляхи покращення цінової політики підприємства. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства. Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2020.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53379
Розташовується у зібраннях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Сімкова, Рогальов.pdfТези конференції265.24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.