Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53379
Название: Формування заходів по удосконаленню цінової політики підприємства
Авторы: Сімкова, Т.О.
Рогальов, Д.В.
Ключевые слова: ціна
ринок
суб’єкт господарювання
ціноутворення
цінова політика
тактичні заходи цінової політики
Дата публикации: 21-окт-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Сімкова Т.О., Рогальов Д.В. Формування заходів по удосконаленню цінової політики підприємства // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 107-108
Краткий осмотр (реферат): Визначення ключових складових політики ціноутворення. Обґрунтування комплексу заходів впливу на цінову політику підприємства та виявлення оптимальної цінової позиції підприємства. Формування напрямів по удосконаленню цінової політики суб’єктів господарювання через виокремлення тактичних напрямів ринкового ціноутворення.
Описание: 1. Власюк В. Є.; Олексієвець О. О.; Олішкевич, К. В. Проблеми формування цінової політики підприємств. Молодий вчений, 2017, 5: 521-524. 2. Гапешко, А. С. Цінова політика підприємства та шляхи її удосконалення. 2020. 3. Вертелецький, В. Шляхи покращення цінової політики підприємства. Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства. Волинський національний університет ім. Лесі Українки, 2020.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53379
Располагается в коллекциях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Сімкова, Рогальов.pdfТези конференції265.24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.