Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370
Назва: Розвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходу
Автори: Смілянець, В.В.
Ключові слова: інноваційний потенціал
маркетингове забезпечення
концепція
авіаційне підприємство
розвиток потенціалу
Дата публікації: 21-жов-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Смілянець В.В. Розвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходу // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 111-112
Короткий огляд (реферат): В дослідженні обґрунтовано актуальність маркетингового забезпечення процесів управління інноваційним потенціалом. Визначено основні функції, що реалізуються при управлінні розвитком інноваційного потенціалу авіаційного підприємств в межах маркетингової концепції. Автором деталізовано напрями формування стратегічних орієнтирів для розвитку інноваційного потенціалу авіаційних підприємвт в межах маркетингової концепції.
Опис: 1. Olena Palyvoda, Oksana Karpenko, Olena Bondarenko, Svitlana Bonyar and Andrea Bikfalvi (2018). Influence of network organizational structures on innovation activity of industrial enterprises. Problems and Perspectives in Management, 16(3), 174-188. Scopus DOI:10.21511/ppm.16(3).2018.14 2. . Tulchynska, O. Vovk, O. Popelo, S. Saloid, O. Kostiunik. Innovation and investment strategies to intensify the potential modernization and to increase the competitiveness of microeconomic systems. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.6, June 2021, pp. 161-168. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202106/20210622.pdf, https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.6.22 3. Reshetnikova, I., Smerichevskyi, S., Polishchuk, Y. Multican Marketing as an Innovation Technology of Providing Services in the Conditions of Globalization of the Banking Market. Marketing and Management of Innovations. 2019. Issue 3. Pp. 142–150. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-11
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370
Розташовується у зібраннях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Смілянець.pdfТези конференції270.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.