Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370
Название: Розвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходу
Авторы: Смілянець, В.В.
Ключевые слова: інноваційний потенціал
маркетингове забезпечення
концепція
авіаційне підприємство
розвиток потенціалу
Дата публикации: 21-окт-2021
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Смілянець В.В. Розвиток інноваційного потенціалу в контексті маркетингового підходу // Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення». 21 жовтня 2021 р. Том 2. К.: НАУ, 2021. C. 111-112
Краткий осмотр (реферат): В дослідженні обґрунтовано актуальність маркетингового забезпечення процесів управління інноваційним потенціалом. Визначено основні функції, що реалізуються при управлінні розвитком інноваційного потенціалу авіаційного підприємств в межах маркетингової концепції. Автором деталізовано напрями формування стратегічних орієнтирів для розвитку інноваційного потенціалу авіаційних підприємвт в межах маркетингової концепції.
Описание: 1. Olena Palyvoda, Oksana Karpenko, Olena Bondarenko, Svitlana Bonyar and Andrea Bikfalvi (2018). Influence of network organizational structures on innovation activity of industrial enterprises. Problems and Perspectives in Management, 16(3), 174-188. Scopus DOI:10.21511/ppm.16(3).2018.14 2. . Tulchynska, O. Vovk, O. Popelo, S. Saloid, O. Kostiunik. Innovation and investment strategies to intensify the potential modernization and to increase the competitiveness of microeconomic systems. International Journal of Computer Science and Network Security, VOL.21 No.6, June 2021, pp. 161-168. URL: http://paper.ijcsns.org/07_book/202106/20210622.pdf, https://doi.org/10.22937/IJCSNS.2021.21.6.22 3. Reshetnikova, I., Smerichevskyi, S., Polishchuk, Y. Multican Marketing as an Innovation Technology of Providing Services in the Conditions of Globalization of the Banking Market. Marketing and Management of Innovations. 2019. Issue 3. Pp. 142–150. http://doi.org/10.21272/mmi.2019.3-11
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53370
Располагается в коллекциях:Інтелектуально-цифровізаційні тенденції економічного розвитку: теорія і практика

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Смілянець.pdfТези конференції270.45 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.