Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53287
Назва: Імплементація комунікаційних елементів у роботі музейної установи
Інші назви: Implementation of communication elements in the work of a museum institution
Автори: Василенко, Дар’я
Бутко, Лариса
Vasylenko, Daria
Butko, Larysa
Ключові слова: комунікація
впровадження
колекція
популяризація
communication
implementation
collection
popularization
Дата публікації: 2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Василенко, Д., Бутко, Л. Імплементація комунікаційних елементів у роботі музейної установи / Д. Василенко, Л. Бутко // Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання: монографія / відп. ред. Тюрменко І. І. – Київ : НАУ, 2021. – С. 186–197.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлюється роль і місце музею в сучасному соціокультурному просторі, розглядаються можливості реалізації елементів комунікації на прикладі музейних установ України. Метою дослідження є аналіз впровадження елементів комунікації в процесі модернізаційного розвитку в музейних закладах та її вплив при підвищенні рівня музейної галузі в контексті культурно-просвітницької діяльності музеїв. У дослідженні використано декілька традиційних загальнонаукових комплексів (детермінованість, репрезентація, єдність протилежностей) та методів (аналіз та синтез, систематичний та структурний, опитування, контент-аналіз, спостереження, статистика), пов’язаних із музейною діяльністю. Автори представили основні комунікативні елементи діяльності музею: оцифрування (з використанням ІТ-технологій), інновації в управлінні персоналом, PR-технології. Визначено, що головним принципом сучасної музейної комунікації є принцип гнучкості, тобто необхідність оптимального зв’язку традиційних та інноваційних елементів музейної комунікації у сучасному культурному розвитку суспільства. Передача інформації у музейному просторі означає, що експозиція музею як дійсна модель за допомогою конкретних музейних предметів показує не лише факти, а й думки, точки зору та ставлення до них. Усе це може вплинути на свідомість відвідувачів та створити необхідні контекстуальні судження, наприклад, про історію якоїсь події. У висновках зазначено, що реалізація елементів комунікації в українському музейному просторі повинна мати чітко окреслений характер, визначені цілі, цільову аудиторію і, звичайно, вже підготовлений медіаконтент (статті, відео-, аудіоматеріали, презентації).
The article highlights the role and place of the museum in the modern socio-cultural space, considers the possibilities of implementing elements of communication on the example of museum institutions in Ukraine. The aim of the study is to analyze the introduction of elements of communication in the process of modernization in museum institutions and its impact on raising the level of the museum industry in the context of cultural and educational activities of museums. Several traditional general scientific complexes (determinacy, representation, unity of opposites) and methods (analysis and synthesis, systematic and structural, survey, content analysis, observation, statistics) are used to achieve the goal of the study in accordance with the museum activities.The authors presented the main communicative elements of the museum's activities: digitization (using IT technologies), innovations in personnel management, PR-technologies. It is determined that the main principle of modern museum communication is the principle of flexibility, i.e., the need for optimal connection of traditional and innovative elements of museum communication in the modern cultural development of society. The transfer of information in the museum space means that the exposition of the museum as a real model with the help of specific museum objects shows not only facts but also opinions, views and attitudes to them, all of which can influence the minds of visitors and create the necessary contextual judgments, for example, about the history of some event. The conclusions state that the implementation of communication elements in the Ukrainian museum space should have a clearly delineated character, defined goals, target audience and, of course, already prepared media content (articles, videos, audio materials, presentations).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53287
Розташовується у зібраннях:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
М_3.4_Стр. 186-197.pdf523.42 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.