Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53284
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorОтамась, Інна-
dc.contributor.authorOtamas, Inna O-
dc.date.accessioned2021-12-06T07:10:34Z-
dc.date.available2021-12-06T07:10:34Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationОтамась, І. Інтеграція бібліотек до цифрового інформаційного простору у закладах освіти : тенденції та проблеми у період COVID-19 / І. Отамась // Історико-культурна спадщина : збереження, доступ, використання : монографія / відп. ред. І. І. Тюрменко. – К. : НАУ, 2021. – С. 120-127.-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53284-
dc.description.abstractОскільки світ реагує на пандемію COVID-19, то більшість урядів тимчасово закрили всі навчальні заклади. Отже, відбувається перехід на дистанційне навчання у значному масштабі. Заклади освіти намагаються організувати навчання використовуючи інтернет технології, студенти масово використовують електронні книги, застосовуючи електронне навчання, дослідники використовують переважно електронні журнали. В усьому світі Академічні бібліотеки створюють потужні цифрові бібліотеки, відцифровують бібліотечні фонди, які допомагають читачам отримати інформацію. ЮНЕСКО та Бібліотекою Конгресу США розроблено Світову цифрову бібліотеку, здійснено новаторську спробу розвинути міжкультурне взаєморозуміння, забезпечити доступ до цифрової спадщини з 200 країн. Як і в багатьох професіях, у бібліотечній справі мають відбутися кардинальні зміни завдяки розвиткові цифровізації та штучного інтелекту. У звіті Association of Research Libraries зазначено, що існують три категорії термінових змін: зміни у взаєминах дослідницької бібліотеки з інституційними партнерами; зміни в організації дослідницьких бібліотек; зміни у навичках працівників бібліотек та користувачів бібліотечними електронними фондами.uk_UA
dc.description.abstractAs the world responds to the COVID-19 pandemic, most governments have temporarily closed all schools. Thus, there is a transition to distance learning on a large scale. Educational institutions try to organize training using Internet technologies, students use e-books while taking e-learning courses, researchers mostly use e-journals. Academic libraries around the world are digitizing library collections, creating powerful digital libraries that help readers get information. UNESCO and the Library of Congress have developed the World Digital Library, thus making an innovative attempt to develop intercultural understanding by providing access to digital heritage from 200 countries. As in many industries, the librarian branch must undergo radical changes due to the development of digitalization and artificial intelligence. The report of the Association of Research Libraries states that there are three categories of urgent changes: changes in relationship of a research library and its institutional partners; changes in the organization of research libraries; changes in the skills of librarian staff and users of library electronic funds.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectінтернетuk_UA
dc.subjectцифровізаціяuk_UA
dc.subjectбібліотекаuk_UA
dc.subjectосвітаuk_UA
dc.subjectCOVID-19uk_UA
dc.subjectвідкритий доступuk_UA
dc.subjectinternetuk_UA
dc.subjectdigitilizationuk_UA
dc.subjectlibraryuk_UA
dc.subjecteducationuk_UA
dc.subjectopen accessuk_UA
dc.titleІнтеграція бібліотек до цифрового інформаційного простору у закладах освіти: тенденції та проблеми у період COVID-19uk_UA
dc.title.alternativeIntegration of Libraries into the Digital Information Space in Educational Institutions: Trends and Problems in the Period of COVID-19uk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.subject.udc719:[94+008](02)]uk_UA
Appears in Collections:Монографія "Історико-культурна спадщина: збереження, доступ, використання"

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
М_2.7_Стр. 120-127.pdf621.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.