Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53145
Назва: Підвищення ефективності маркетингової діяльності Товаристава з обмеженою відповідальністю Мікана
Інші назви: Improving the efficiency of marketing activities of Mikana Limited Liability Company
Автори: Тимошенко, Віталія Олександрівна
Tymoshenko, Vitaly Alexandrovna
Ключові слова: маркетингова діяльність
marketing activities
ефективність
efficiency
аналіз
analysis
планування
planning
управління
management
дипломна робота
graduate work
Дата публікації: 15-чер-2021
Видавництво: Національний авіаційний університет
Короткий огляд (реферат): Дипломна робота присвячена дослідженню сучасних теоретичних та практичних заходів щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності підприємства. Результати теоретичного дослідження застосовані на практиці діяльності Товариства з обмеженою відповідальністю «Мікана». У вступі визначено актуальність та практичну цінність обраної теми дослідження, основну мету та завдання дослідження, зазначено предмет та об’єкт дослідження, вказано наукові методи дослідження. Перший розділ присвячено теоретичним основам маркетингової діяльності підприємства: розкрито сутність та принципи маркетингової діяльності; розглянуто основні стратегії маркетингу та етапи їх розробки. У другому розділі проведено аналіз фінансово-господарської діяльності досліджуваного підприємства. Проведена характеристика господарської діяльності підприємства ТОВ «МІКАНА»; досліджено фінансово-економічну діяльність ТОВ «МІКАНА» за 2019-2020 рр; проведено аналіз організації маркетингової діяльності ТОВ «МІКАНА». У третьому розділі запропоновані основні шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності досліджуваного підприємства. Здійснено вибір напрямів удосконалення маркетингової діяльності підприємства; розроблені пропозиції щодо вдосконалення маркетингової стратегії на підприємстві; проведена оцінка та шляхи підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ «МІКАНА».
Thesis is devoted to the study of modern theoretical and practical measures to improve the efficiency of marketing activities of the enterprise. The results of the theoretical study are applied in the practice of the Limited Liability Company "Mikana". The introduction identifies the relevance and practical value of the chosen research topic, the main purpose and objectives of the study, indicates the subject and object of research, indicates the scientific research methods. The first section is devoted to the theoretical foundations of marketing activities of the enterprise: the essence and principles of marketing activities are revealed; the main marketing strategies and stages of their development are considered. In the second section the analysis of financial and economic activity of the investigated enterprise is carried out. The characteristic of economic activity of the enterprise of LLC MIKANA is carried out; the financial and economic activity of MIKANA LLC for 2019-2020 was studied; the analysis of the organization of marketing activity of LLC MIKANA is carried out. The third section offers the main ways to increase the efficiency of marketing activities of the researched enterprise. The choice of directions of improvement of marketing activity of the enterprise is carried out; developed proposals for improving the marketing strategy at the enterprise; the assessment and ways to increase the efficiency of marketing activities of MIKANA LLC were carried out.
Опис: Робота публікується згідно наказу ректора від 27.05.2021 р. "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії університету". Керівник проекту: Новак Валентина Олексіївна
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/53145
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФТМЛ_2021_073_Тимошенко В.О..pdfдипломна робота2.68 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.